Thomas Earnshaw

een soort Speedy Tuesday dus :joy:

3 likes

2 automaten van gehad, allebei zeer snel kapot, bij mij komt er nooit meer een in. Alles voelt zich ook prul aan.

1 like

Net te laat met je advies, TS heeft na 5 pogingen de veiling gewonnen…

Dat stelt inderdaad dus ook geen r33t voor.
Met een caliber dat voor 95% made in China is, is dat niet zo moeilijk te halen.

1 like

Ja hij is binnen gekomen.

Ik vind hem prachtig. Mooi afgewerkt rose gouden kast. Bruin getint glas. Handgewonden zichtbaar uurwerk. De details zijn ook mooi.
Geleverd in mooie houten doos. Die ingepakt zat in nog een kartonen doos.


Mijn vrouw vindt hem spuuglelijk maarja zij hoeft hem ook niet te dragen :slight_smile:

2 likes

Vrouwen, ze zijn nog niet zo gek…

7 likes

Als je vindt dat ze geen smaak heeft, degradeer jij jezelf :blush:

Zonder gekheid: precies wat je zegt, jij mag hem dragen.

1 like

ik heb er deze week ook 2 op vakantieveilingen gekocht, mijn eerste 2 horloges die ik zelf kocht.
Op dit moment ben ik er wel tevreden van, de ES-8043-02 is degene die ik al een weekje draag, hij loopt alleen vrij veel voor (ik denk ongeveer een halve minuut op een dag). Voor de prijs ben ik er heel tevreden mee, hoop dat dit je helpt

1 like

Ik heb ze ook voorbij zien komen. Variërend van een tientje of zes op marktplaats ( nieuw in de doos), tot enkele honderden euro’s in de winkel, tot adviesprijzen dik in de 500 euro! Ziet er mooi uit hoor, maar kan iemand me dit prijsverschil uitleggen? Goed 200 euries in Nederland, tot 470 Pond in de UK voor exact hetzelfde klokje…

En ja, heb er eentje aangeschaft. Zelfde model als UpsetDonkey, gloednieuw op MP. En dat voor 70 eurootjes!

1 like

Ongeveer dezelfde ervaring (met het “Officer” model), maar dan via W2D. Over de 500 quid in de UK, 100 euro hier. Die adviesprijzen lijken mij eerder fantasieprijzen … Goed zoeken naar de beste deal dus.

Datzelfde heb je met Invicta ook. Adviesprijzen rijzen de pan uit en de verkoopprijzen zijn daarbij vergeleken een schijntje. Ook merken als Theorama en Pionier. De strategie is jouw te doen geloven dat het een heeeel duur horloge is waardoor jij denkt dat je koopje hebt. EN ondertussen heb je meer betaald dan ze er eigenlijk voor zouden kunnen vragen. En verder? Als je het mooi vind en de prijs ervoor over hebt gewoon doen. Ik heb ook een heel goedkoop automaatje wat het al jaren prima doet. Uurwerk? Geen idee, het werkt.