Thomas Prescher horloges

Was over deze klokjes tot op heden nog niks tegen gekomen dus maar even een postje met wat voorbeelden.

Gelegen in Zwitserland maakt dit bedrijf zijn uurwerken vanaf 2002, gericht op het luxere segment. Ook de prijsklasse licht aardig hoog, na contact gehad te hebben met De heer Prescher kost het hier onder staande model ik quote: ,The Mysterious Automatic Double Axis Tourbillon in steel starts at CHF 249’500.—without taxes and without customization.’’

Dat is dus een leuke zak geld, maar ik moet zeggen dat het bovengenoemde model (The Mysterious Automatic Double Axis Tourbillon) er ook wel erg mag wezen laat staan alleen al om het vakmanschap:

Wat ik zelf vooral opmerkelijk vind is het verborgen uurwerk (in de linker en rechter langezijden van de kast). Achja, blijven dromen he?

Voor de liefhebbers die ieder horloge van deze man willen zien hier een linkje:
http://www.prescher.ch/

Overigens absoluut niet bedoeld als reclame maar zodat jullie ook meer van deze klokken kunnen bewonderen.

Erg indrukwekkend om te zien!!

Toch zou ik, los van de prijs, iets dergelijks nooit aanschaffen. Zelf zou ik, indien toereikend, een horloge kiezen waarvan de complicatie niet zo in het zicht is. Kortom met een dichte wijzerplaat en een glazen achterkant… lekker low-profile en lekker voor mezelf! :slight_smile:

Fantastisch mooie horloges.

Heb genoten van die kunstwerkjes.

Bedankt voor 't posten. :~

Wauw, ware kunstwerken die je dan om je pols hebt. Als ik het geld ervoor zou hebben zou ik zeker wel zulke uurwerken in mijn collectie willen hebben. Maar ik zou ze ook dragen en niet alleen maar tentoonstellen in een vitrine.

Ziet er zeker bijzonder uit. Komt me alleen wel bekend voor… misschien in een horlogeblad gezien ofzo. Die zwevende tourbillon is namelijk wel bij me blijven ‘hangen’.