Thread(s) niet zichtbaar in forum overzicht?

geen idee of het alleen bij mij voorkomt, maar sommige topics/threads zie ik niet in het openingsscherm/forumoverzicht, terwijl ze er wel zijn, kan er ook in lezen en posten, maar het topic verschijnt niet in het overzicht.

laatste post in de topic, dus om 10.52 is er 3 minuten geleden gepost:

kijk ik om 10.53 in het forumoverzicht, staat de thread niet in de lijst:

Het was me al eerder opgevallen dat ik topics niet terug kon vinden, maar in deze had ik net gepost en kon 'm alleen terugvinden als ik via mijn profiel de activiteit aanklik, of terugzoek via de zoekfunctie…
Krijg (in deze topic) ook geen notificatie van reacties of likes trouwens.

Deze eigenaardigheid zie ik op meerdere computers en op mijn IPhone: forum-software glitch??

Hier heb ik ook wel eens last van. Of dat in het overzicht niet staat dat er gereageerd is in een topic? Normaal komen die bovenaan te staan.

Of gaat het forumsoftware voor mij bepalen wat ik wil zien/lezen?

Het zou kunnen dat jullie die topics per ongeluk op negeren hebben gezet.

1 like

bedankt Marijn, da’s een optie waar ik nog nooit naar gekeken heb, heb nog nooit (bewust) een topic op negeren gezet, als ik kijk bij mijn voorkeuren zie ik er ook geen in het vak staan:

maar als ik op “genegeerde topics” klik zie ik een hele waslijst met daarbij bovenaan idd ook de “Russen-topic”…

Nou nog even uitvogelen hoe al deze genegeerde berichten naar “niet genegeerd” te zetten zijn…

Linksonder in het topic zelf, zul je in een roll down vakje negeren zien staan, daar kun je het veranderen.

1 like

Zo dat is een hele waslijst. Ik heb welgeteld 1 tel-topic daar staan.

1 like

LOL, zo te zien ben ik al vanaf 2009 topics aan het negeren, zelfs topics die ik (voorzover ik me kan herinneren) niet eens gelezen heb… :grinning:

1 like

Wil je wel hier op het forum zijn?

Gewoon een algehele forum-negeer-houding :grin:

2 likes

ja hoor, ik kom hier graag en vaak, niet dat klokkies me ook maar iets interesseren, maar ik kom hier puur en alleen om topics te negeren. :grinning:

Geen idee hoe ik die topics op negeren heb gezet, maar probleem is opgelost: bedankt voor de reakties!

3 likes