Threads

Dit is mogelijk de meeste gestelde vraag of anders de domste. Vroeger, kon ik alles als een thread zien. En kon ik de draad van discussie volgen. Nu zie ik alle berichten chronologisch opvolgend. Is er een manier om het weer zo te zien:

Het zal wel ongelooflijk simpel zijn, maar ik vind het dus niet :confused:

Was dat niet het oude forum?
Of is dit ook dom?

D[quote=ā€œmarijn, post:2, topic:118505, full:trueā€]
Was dat niet het oude forum?
[/quote]

Niks doms aan, die vraag :wink: Dat was op het oude forum. Bij drukke discussies, zoals nu rond de HFLE2017, heb ik zoā€™n weergave nodig om de draad te kunnen volgen.

1 like

Ik ken op het nieuwe forum niet zoā€™n mogelijkheid.

1 like

Volgens mij kan het niet. Het is hier net als bij bijvoorbeeld facebook, allemaal onder elkaar. Zo ook het geven van likes, ontvolgen, melden etc etc.

1 like

Als mensen de reageerknoppen goed gebruiken is duidelijk op wie ze reageren.

Ee is verschil tussen reageren op een specifiek bericht van iemand:

en reageren in het algemeen:

Als je reageert op iemand krijg je zoals hieronder. Overigens niet als je direct onder een bericht reageert.

Overigens vond ik het oude threaded erg onoverzichtelijk. Veel geblader en ook toen deed niet iedereen het goed.

Tsja, ik heb erg moeten wennen aan deze vorm van forum, maar moet zeggen dat als je er eenmaal aan gewend bent dat het eigenlijk best goed en prettig werkt.
Threaded forum zoals het was vind ik ook erg onoverzichtelijk.

Misschien is er wel een keuze mogelijkheid in te bouwen om beide aan te kunnen biedenā€¦
Hoe dan ook, waar ik wel een beetje tegen aan loop is dat ik eerst steeds als een post door iemand geliked werd je een berichtje kreeg (blauw rondje in je fotootje) en dat nu alleen bij de eerste keer gebeurd.

Ja daar moest je overal op klikken om het te lezen. Muisarm taferelen.

1 like

Dat kun je veranderen in de instellingen onder het kopje ā€˜overigeā€™.

1 like

Verdomd. :thumbsup:

2 likes

4 likes

Allen, bedankt! Het is me duidelijk wat niet meer kan maar ook wat de nieuwe mogelijkheden zijn om de follow-up en samenhang te kunnen vinden :wink: