Brick
23 oktober 2020 om 18:15
1
Geïnspireerd door @Erik11 , hierbij hét throwback ‘Friday’ only topic.
Welk horloge heb je niet meer in bezit maar altijd graag gedragen of een mooie herinnering aan.
Ik trap af met deze Jaeger-LeCoultre Amvox 1 titanium.
Een jaar of 2 gedragen, verkocht aan een vriend van mij, toen weer een keer terug gekocht en uiteindelijk ingeruild.
Kwam exact mijn horloge van toen een jaar of 2 geleden nog op marktplaats tegen. Toch leuk
Maar heb hem toch niet nog een keer terug gekocht
11 likes
Ik had die PT nu wel willen dragen.
10 likes
Erik11
23 oktober 2020 om 18:24
4
Vooruit deze was wel erg kort om m’n pols
6 likes
Nico
23 oktober 2020 om 18:28
6
De XVI in Regent street. Mooie tijden,vriendin heeft daar negen jaar gewoond en gewerkt. Zeer regelmatig op en neer voor een paar tientjes met Flybe.
4 likes
Heb tot nu toe nog nooit een horloge verkocht en daarna weer terug gekocht. Maar mocht ik dat ooit doen dan is dit zeker een kandidaat.
2 likes
Uiteindelijk vooral weg gedaan omdat ik de band net niet goed kreeg; of iets te strak, of net te los. Erg jammer want hij was erg mooi, en het was ook nog eens mijn eerste ‘luxe’ horloge.
4 likes
Jammer hè? Dat ken ik ook van van mijn eerste ‘echte’ horloge. Dat je het horloge fantastisch mooi vindt, maar door de band blijft ie ongedragen .
1 like
Ik ben zelfs nog een tijdje op zoek geweest naar een andere sluiting, maar voor dit model was er niks verkrijgbaar.
1 like
Van heel veel Seiko’s naar helemaal geen Seiko meer
2 likes
Igor
23 oktober 2020 om 20:35
15
Van alle horloges die ik geflipperd heb, mis ik deze het meest. Nergens meer uit te halen in 38mm
2 likes
Deze twee hangen nog ergens rond op het forum, maar aan allebei verdomd mooie herinneringen.
3 likes
Die B&M is een leuk ding!
1 like
H47
24 oktober 2020 om 11:07
19
Ben nu even blij dat mijn vrouw niet achter me staat
Er zijn er wel meer maar die staan niet op mijn telefoon.
2 likes
Brick
24 oktober 2020 om 11:17
20
Jongens, houden jullie wat fotos over voor volgende week vrijdag.
Here we go…
Ik heb redelijk wat gehad kun je stellen
En dan te bedenken dat die zwarte 126200 begin dit jaar was
De lijst in in volgorde van aanschaf (behalve die witte DJ die moest ik verkopen voor iemand maar mag er wel tussen )
2 likes