Throwback only

Geïnspireerd door @Erik11, hierbij hét throwback ‘Friday’ only topic.

Welk horloge heb je niet meer in bezit maar altijd graag gedragen of een mooie herinnering aan.

Ik trap af met deze Jaeger-LeCoultre Amvox 1 titanium.

Een jaar of 2 gedragen, verkocht aan een vriend van mij, toen weer een keer terug gekocht en uiteindelijk ingeruild.

Kwam exact mijn horloge van toen een jaar of 2 geleden nog op marktplaats tegen. Toch leuk :grinning:
Maar heb hem toch niet nog een keer terug gekocht :rofl:

11 likes

Ik had die PT nu wel willen dragen.

10 likes

Vooruit deze was wel erg kort om m’n pols

6 likes

Twee GSsen…

4 likes

De XVI in Regent street. Mooie tijden,vriendin heeft daar negen jaar gewoond en gewerkt. Zeer regelmatig op en neer voor een paar tientjes met Flybe.

4 likes

:rofl:

2 likes

Heb tot nu toe nog nooit een horloge verkocht en daarna weer terug gekocht. Maar mocht ik dat ooit doen dan is dit zeker een kandidaat.

2 likes

Een kleine selectie:

12 likes

Uiteindelijk vooral weg gedaan omdat ik de band net niet goed kreeg; of iets te strak, of net te los. Erg jammer want hij was erg mooi, en het was ook nog eens mijn eerste ‘luxe’ horloge.

4 likes

Speedmaster 145.0022

5 likes

Jammer hè? Dat ken ik ook van van mijn eerste ‘echte’ horloge. Dat je het horloge fantastisch mooi vindt, maar door de band blijft ie ongedragen :sleepy:.

1 like

Ik ben zelfs nog een tijdje op zoek geweest naar een andere sluiting, maar voor dit model was er niks verkrijgbaar.

1 like

Van heel veel Seiko’s naar helemaal geen Seiko meer :joy:

2 likes

Van alle horloges die ik geflipperd heb, mis ik deze het meest. Nergens meer uit te halen in 38mm :pensive:

2 likes

Deze twee hangen nog ergens rond op het forum, maar aan allebei verdomd mooie herinneringen.

3 likes

2 likes

Die B&M is een leuk ding! :ok_hand:

1 like

Ben nu even blij dat mijn vrouw niet achter me staat :joy:

Er zijn er wel meer maar die staan niet op mijn telefoon.

IMG_9133 IMG_9134 10498170_10204152871042763_9159309315710822686_o_zpsyd26hvf8|nullxnull

2 likes

Jongens, houden jullie wat fotos over voor volgende week vrijdag. :rofl:

Here we go…

Ik heb redelijk wat gehad kun je stellen :woozy_face:

En dan te bedenken dat die zwarte 126200 begin dit jaar was :rofl:

De lijst in in volgorde van aanschaf (behalve die witte DJ die moest ik verkopen voor iemand maar mag er wel tussen )

2 likes