Tijd en datum hetzelfde

Post hier een foto waarop de datum en de tijd overeenkomen. Het kost je iets meer moeite dan zomaar een foto te maken. Je moet echt op het juiste moment klikken. Per dag heb je een paar momenten waarop je zo’n foto kan maken.
BV op 13-9-2023 kun je je foto nemen op:
13 minuten over 9 uur in de ochtend of 13 minuten over 9 uur in de avond (2 opties) bij 12-uur wijzerplaat,. heb je een 24-uurs wijzerplaat dan is op 9 minuten over 13 uur ook een optie.
Wie weet wat er nog meer voor creatieve mogelijkheden zijn om dat te doen.

Voorbeelden:

9 voor 10 op 10-9-2023

11 over 9 op 9-11-2023

12 over 9 op 12-9-2023

13 over 9 op 13-9-2023

enzovoort! Succes.

1 like

Waarom? :see_no_evil:

3 likes

Omdat het kan…

2 likes

Dan heb je echt tijd teveel over. Voor de pensionado onder ons

2 likes

14 over 9 op 14-9-2023.

Iets meer uitdaging dan een shot van je klokje. Alsmaar zelfde en saai na enige tijd. Daarom. :blush:

Precies.

Oh nee, gewoon goed plannen op de dag. Ben je toch wat bewuster van de rijd en je horloge. Daar gaat dit forum toch over. :face_with_monocle:

Nietes. Het is daar 09:13:59, al werkt de secondewijzer een beetje tegen. :slight_smile: Sterker nog, bij nadere inspectie is het je op geen enkele foto gelukt om op het juiste moment de tijd te vangen.

Maar je horloges zijn precies afleesbaar, dat dan weer wel. Dat stel ik altijd op prijs. :+1: :rofl:

2 likes

Dit was 13:09 op 13-09-1931

1 like

Je minuutwijzer staat ergens rond 13:08:30, terwijl je seconde rond de 15 hangt.

Ik zie de eerste foto van een exact juist moment graag tegemoet in dit topic.

6 likes

Is vertekening door het glas 🥲

2 likes

Heb geen horloges met datum , vindt ze zonder mooier :wink:

Dat heb ik ook vaak, dat m’n bolle saffier de secondewijzer een kwartslag vertekent.

i-feel-you-i-got-you

1 like

is bij mij toch echt 9 OVER 10

Zou 9 over 11 moeten zijn op deze datum

Ja…

wist niet dat ze in 1931 ook al dit horloge maakten… :exploding_head:

Klopt af een toe een tikfout kan ook gebeuren :rofl:

Kritiek hebben is eenvoudig. Ik daag je uit om het dan beter en of nauwkeuriger te doen dan. Laat maar zien…

Op de foto van 13 over 9 is het 14 over 9 en op de foto van 14 over 9 is het 15 over 9.