Tijd is geld

Hallo allemaal,

Ik zag er nog geen topic van? Dus ik deel hem maar even. Voor de geïnteresseerden: Jasper van Amsterdam Vintage Watches komt vanaf 7 mei op videoland! Gaat over horloges uiteraard :wink:

Hierbij de trailert

https://www.facebook.com/watch/?v=205832901350959

9 likes

Hij gaat echt lekker!
Fantastisch om te zien.
Persoonlijk vindt ik het jammer dat hij de laatste
Jaren meer heeft gestort op de 4 hele bekend merken.

Gaat ik wel even kijken. Ik vind het YouTube-kanaal van Jasper niet altijd even sterk. Maar hij heeft in ieder geval nooit een probleem de boel bloemig vol te lullen. :wink:

Volg het AVW YT-kanaal met veel plezier. En zat laatst toevallig te denken: dit zou een goeie real life soap kunnen zijn!:slightly_smiling_face:

1 like

Het wordt wel erg spannend gemaakt, terecht het is de juwelenbusiness van en voor mannen :sunglasses:

Ik mis nog steeds de watch talks met Nick! Lichtelijk aangeschoten over alles een ongezouten mening spuwen. Ook Cartier en de Rolex Yachtmaster werden toen nog afgefakkeld :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar ik ga het zeker kijken, want ik heb diepe bewondering hoe Jasper het stoffige imago van de vintage polshorloges eigenhandig heeft afgestopt. Vintage horloges was toch een ouwelullen hobby. :zipper_mouth_face:

2 likes

Ja hoezo?ik heb ze niet

Toffe trailer! Zo te zien nog genoeg wat we nog niet weten en gezien hebben. Ben ook wel benieuwd naar de ins- and outs over zijn contact met Ellen.

1 like

Lijkt me oprecht leuk om te gaan kijken! Vind de vlogs ook wel leuk, al kunnen die wat “rommelig” overkomen, maar denk dat dit bij Videoland nog professioneler gemaakt wordt :+1:t2:

1 like

Mee eens. Ik ben op een gegeven moment ook afgehaakt vanwege het slechte geluid. :grimacing: Maar zeker wel interesse in de serie op Videoland. Zal vast strak zijn!

2 likes

Zal de prijzen van Rolex in NL nog wel weer wat laten stijgen als het een populaire show gaat worden :slight_smile: Nu instappen!

1 like

Haha ja volgens mij hebben mede zij Cartier flink gepusht. :smile: :fire:

1 like

Dat is wel altijd de standaard bij Nederlandse producties :sweat_smile:

Haha ja is waar. Maar als ze tenminste nog ondertiteling hadden 888 had ik nog kunnen blijven kijken. :sweat_smile:

1 like