Een paar maanden geleden vond ik dat het tijd was voor een nieuwe horloge. Heb altijd het horloge gedragen die ik gekregen had van mijn grootouders voor mijn eerste communie, maar deze is wat te klein geworden en is wat versleten.
Zal hem nooit wegdoen, want blijft een leuke herinnering aan mijn grootouders waarvan er jammer genoeg al één van gestorven is.
Nu kwam ik eerst het merk filippo loreti tegen voor 200 euro. Vond het een mooie horloge, maar lijk alles wat duurder is, zoek ik eerst wat op het internet naar reviews. Kwam dan toevallig op dit forum uit en heb me dan ook geregistreerd.
Na wat te lezen en op te zoeken kwam ik veel te weten en heb ik inmiddels al vijf horloges gekocht via dit forum alsook een horloge band.
Ben dus nu een trotse eigenaar van twee omega f300, één mechanische seiko, één quartz seiko, één vintage alpina en mijn laatste aanwinst is een ball horloge waarvan ik zeer tervreden van ben.
Ben 22 jaar en was van plan maar 1 horloge te kopen, maar heb dus een virus opgelopen. Heb ook al twee horloges verkocht, wat ik nooit verwacht had.
Dus bedankt forum voor de boeiende topics die veel info biedt en bedankt voor het lezen.
Wat grappig om te horen hoe je in de hobby bent gerold. Hele mooie verzameling heb je ook al! Ik zou er heel graag een paar foto’s van zien.
Júíst ook van je communiehorloge, waarvan ik het ook leuk zou vinden om te lezen welk type het is. Ik vind het altijd heel bijzonder om een stukje te lezen over en te zien van een horloge met een zo persoonlijk verhaal en sentimentele waarde.
Alpina onlangs gekocht hier op het forum, beetje te klein voor mijn pols, dus die zal misschien ook het nestje verlaten voor misschien nog een omega f300.
Secondewijzer heeft een pijltje op het einde.
De blauwe horloge heb ik 2 keer, gekocht omdat ik van Leuven ben en dan kan een stella artois horloge zeker niet ontbreken als ik een terrasje doe!
Eet een drol, nerd. Wat interesseert het mij nou van welke biermerken en bandsoorten je bent gecharmeerd? Dit horloge is gewoon cool door de combinatie ervan.
Laten we dat zo houden.
Geintje man, we gaan heus nog wel een keer samen lekker genieten van een vies biertje. En dan mag je mijn Chinese nepleren horlogebandjes bewonderen.