Hallo allemaal,
Mijn naam is Edwin, en ik ben hier beland via de site van Rob, jullie allen welbekend. Ik lees al een tijdje mee, met heel veel belangstelling, en ik vond het nu wel tijd om me even netjes voor te stellen. Ik was eigenlijk nooit zo bijzonder onder de indruk van “ouderwetse horloges” (tot mijn grote spijt nu, want wie weet wat ik allemaal voor moois had kunnen oppikken), maar - heel geinig - juist door het lezen van een review over smartwatches, ging ik juist eens kijken naar de echte horloges. Via via kwam ik bij monsterwatches uit, en ik kocht voor mezelf een SNK803. En toen begon het…
Rob zegt op zijn site al dat je het Seiko virus gratis bij je eerste bestelling krijgt. Nou, dat is niet gelogen! Maar het beperkt zich zeker niet tot Seiko, ik blijk ook last te hebben van “oh dat is een gaaf exemplaar, en die is ook mooi”… Ook voor bandjes…
Inmiddels zijn we een jaar (en drie Seiko’splus nog wat “spul”) verder, en het einde is nog lang niet in zicht.
Hier mijn huidige collectie:
Ik lees hier met veel plezier mee (dat topic over het bouwen van je eigen horlogedoos, wauw, tja dat wordt voor mij nu ook tijd), en hoop hier nog een hele tijd rond te hangen.
Mvg, Edwin