Tijd om naar de maan te gaan! Speedmaster van Neil Armstrong

De 18K gouden Omega Speedmaster van Neil Armstrong — uitgereikt na Apollo 11 — staat nu bij RR Auction. Een horloge met historie.

13 likes

Ja prachtig horloge.

Zou dit horloge nog waarde hebben als blijkt dat de maanlanding toch in scène is gezet :see_no_evil::joy:

8 likes

Ja de goudprijs denk ik

1 like

Jammer voor Mark Armstrong dat hij nog TL-1 is, anders had hij hem hier gewoon in het blauw kunnen zetten.

Serieus significant horloge. Dat én de goede doelen duwen het eindbod richting de ruimte. Ik neem aan dat hij hier in het afgesloten gedeelte allang besproken is, want het verbaast mij dat dit nu pas gedeeld wordt. Ik had er nog niets over gelezen.

1 like

Niet wéér over die Speedmaster hè… topic nr 17 schat ik

dat is toch allang gebleken !

1 like

Fake news is schijnbaar van alle tijden :thinking:

2 likes

Ik zie toch wat krasjes en die bezel is ook wel af.

3 likes

Persoonlijk heb ik niet veel met dit horloge en zou er zeker ook niet heel veel geld aan uitgeven (als ik het al had :laughing:). Het is een herloge ter aandenken. Het is niet het werkelijke horloge dat naar de maan is geweest.

1 like

Zeker wel! Dan verhuist het gewoon van de ruimtevaartcollectie naar de Kubrick-kast

Het is een horloge dat van Neil Armstrong is geweest, maar niet het horloge waarmee hij naar de maan is geweest.

Dat maakt dit een leuk horloge, maar het is niet die (zoekgeraakte) Speedy waarmee hij echt over de maan hobbelde. Dat zou een ultimate grail zijn.

Is dat niet zo dan?

2 likes

Ftfy.

3 likes

Mee eens. Prachtig eerbetoon, maar niet de maan-Speedy zelf. Die zoekgeraakte van Buzz blijft de echte grail.

1 like

oh, laat dan maar zitten :roll_eyes:

2 likes

Oh ja. Ik haal dingen door elkaar, excuus.

2 likes