Tijd om voor te stellen

Hallo,

Na zeer veel meekijken en af en toe een berichtje, is het de hoogste tijd om mezelf even voor te stellen. Al heb ik al enkele horloges mogen kopen en verkopen via dit forum, nooit tijd gemaakt om mezelf voor te stellen.

Al jaren deel ik de passie voor horloges, de techniek, stijl en uitstraling van het moois om de pols. En tja, als je er eenmaal mee bezig gaat…

Na veel omzwervingen, bestempel ik de aanschaf van mijn Tag Heuer Kirium (2000) als start. De gedachte van toen om een horloge te kopen waar ik jaren mee zou kunnen doen en niet meer de drang te hebben om geen etalage voorbij te kunnen lopen, was snel verdwenen.

Vervolgens heeft veel de collectie alweer verlaten, waarbij ik soms zeker spijt heb (Ventura Sparc PX bijvoorbeeld…) Ik vind vooral veel diversiteit leuk. Ik vind het geweldig om bij elke gelegeheid, humeur, seizoen of welke situatie dan ook, een ander horloge te kunnen kiezen.

Verder raak ik steeds meer in de ban van de techniek en vakmanschap. Zelf overweeg ik om via Time Zone School of via meerdaagse seminars verder kennis te gaan maken met zelf wat te gaan prutsen en ontdekken.

Koos ik vroeger nog wel eens voor iets tijdelijks, ben ik nu steeds meer aan het verduurzamen…oftewel als ik iets aanschaf is het de bedoeling dat deze blijft… Dat lukt de laatste jaren aardig, met als gevolg dat er meer bijkomt dan afgaat.

De collectie bestaat nu uit;
_ Tag Heuer Kirium

  • Hamilton Jazzmaster Auto Chrono
  • Ventura Delta Black Durinox
  • Tissot Touch Titanium
  • Maurice Lacroix LC1027
  • Suunto Core
  • Casio Edifice
  • Casio G-Shock
  • Uzzi Tritium (te koop…slechts 50 euro…)

Zo’n beetje in volgorde van voorkeur.

Op de wishlist staat nog een Meistersinger en er komt zeker een Pellikaan bij. Ook hoog genoteerd staan een Omega Speedmaster, Seiko Monster, Tag Heuer Carrera… Tja als ik er over nadenk, dan heb ik nog wel meer wensen.

Heb wat foto’s bijgevoegd.













Zal pogen om wat zinnigs bij te dragen aan discussies, maar ben ook erg blij om te kunnen lezen en kennis te maken met andere modellen, inzichten en mooie plaatjes.

In ieder geval ervaar ik er veel plezier aan dit forum! Tot posts.

HHE

Welkom op dit forum, gezien de ambities (ik moet eerlijk bekennen dat een speedmaster eigenlijk in je collectie moet zitten…geldt ook voor mij) zullen we regelmatig nieuwe aanwinsten van je voorbij zien komen.

Nogmaals van harte welkom!

Groet,

Bojo

Welkom (tu)

Hoewel ik normaal niet zo’n digi liefhebber ben, moet ik zeggen dat ik die Ventura erg mooi vind, zeker in combinatie met de leren band.
De rest, en met name de ML, is ook ook zeker niet te versmaden.

Veel plezier hier,

Martin

welkom op het forum en veel kijk en leesplezier.
je hebt al een mooie verzameling zo te zien, helemaal top(tu)

Welkom in ons midden.
Diversiteit van merken en modellen kan ik altijd wel waarderen.
Dat zit bij jou ook wel goed.

Veel plezier verder op dit forum.

Groet, Flip.

Aangenaam, en een mooie gevarieerde verzameling!

Welkom,
Mooie verzameling. Houd wel van variatie. de hamilton spreekt me het meest aan.
De Ventura vlak daarachter. Mooi mooi.
Veel plezier hier,
Gr. Twan

  1. Welkom :)-D

  2. Die Ventura is echt heeeeeel mooi :~ Heb je daar meer foto’s van?

Leuke Hammy, mooie Tissot touch. Prima collectie, niets mis mee.

zal binnenkort nog wel even een linkje plaatsen naar meer foto’s. vind zelf ventura een mooi, en divers, merk. onlangs nog wel eentje verkocht aan dreski. ben benieuwd waar ze nog meer mee gaan komen, nu ze een doorstart gaan maken. deze delta komt uit duitsland.

welkom