Tijd om voor te stellen

Hoi! Ik ben nieuw op het forum en stel mij graag even voor.
Mijn interesse in horloges begon een 6 jaar geleden toen ik mijn eerste Certina DS Prince kocht. Vervolgens eind vorig jaar de stap gemaakt naar een Tag Heuer Carrera Calibre 5. Nu mijn vrouw zich (eindelijk ;-)) heeft gerealiseerd dat wij geen stad kunnen bezoeken zonder dat ik even bij de juwelier naar binnen moet kijken heb ik dan eindelijk mijn Rolex mogen aanschaffen, waarvoor erg bedankt Ramon van @Crownguard. Wat mijn vrouw niet weet is dat er naast de Oyster ook zoiets is als een Explorer, Grand Seiko en een Omega Railmaster… maar dat heeft een beetje tijd nodig.

Voor nu nog even geduld, want ik moet eerst verjaren (over een maandje) voordat ik mijn Rolex ook daadwerkelijk krijg.

28 likes

Welkom op het hf

1 like

Welkom!
Ik mis alleen nog wel een foto van de rolex :stuck_out_tongue:

1 like

Welkom! :+1:

1 like

welkom

1 like

Welkom op het forum en veel plezier hier!

1 like

Welkom! De T.H. en Certina waren een mooie “opstap” naar de Rolex. Niets mis met beide. Ik gok dat de Rolex een zwarte wijzerplaat heeft…

1 like

Nog even geduld, heb hem uitgezocht maar ze heeft hem weggelegd om straks in sept te geven… ha, zo gaat dat

1 like

Alleen maar beter, dan heb je nog iets om naar uit te kijken!:slight_smile:

1 like

Welkom hier en je gaat hier voldoende argumenten vinden die je gaan helpen bij het uitleggen aan je vrouw :wink:

1 like

Nee niet! De rolex heeft een Steel dial. Voorzichtige verandering t.o.v. de zwarte wijzerplaat he :wink:

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld ! :sunglasses:

Heel veel plezier gewenst hier. :+1:

1 like

Heel goed! :+1:

Welkom op HF!

1 like

Welkom en veel plezier hier :+1:

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom, en mooie horloges. Mooie TH. Die staat zeker ook nog op mijn wishlist.

1 like

Welkom! En een leuke uiteenzetting van je belevenis!

1 like

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de contouren van dit gezaghebbende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like