Tijd om voor te stellen!

Beste leden!

Ik denk dat het toch eens tijd wordt om me voor te stellen. Ik ben Dave, enkele jaren geleden gestoken door een horloge wesp. Onderhand heel veel geleerd en trotse eigenaar van 3 prachtige horloges;

14270,16234 en een 131.019(?¿)
Ik kijk al een jaar of 2 mee op het forum, heel sporadisch is gereageerd, maar ik denk dat het tijd wordt om maar toe te geven en actief mee te doen!

Ik heb nu mijn zinnen een beetje gezet op een iets meer vintage dan 00’s, ik ben rustig aan op zoek naar een Zephyr, 6582 of 1008. Om toch iets aparters op te zoeken.

Groetjes Dave

43 likes

Welkom Dave en mooie collectie :+1:t3:

1 like

Welkom Dave.

Ik ben jaloers op die collectie van jou :heart_eyes:
Veel plezier hier.

1 like

Van harte welkom Dave! Wat een prachtige collectie heb je. Ik wens je veel verder plezier toe bij je zoektocht naar een Zephyr en laat het ons weten als je 'm gevonden hebt :wink:

2 likes

Wat een mooie collectie heb je inmiddels Dave, hier zijn velen jaloers op :wink:

Welkom en post gerust wat vaker iets van jouw mooie horloges

1 like

Welkom Dave!

1 like

Welkom Dave, mooie collectie!

1 like

Welkom Dave, prachtige DJ en Omega dresser heb je. Ben benieuwd naar je volgende aanwinst

1 like

Hartelijk welkom!

Welkom!

1 like

Alsnog welkom bij de club Dave

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

welkom Dave

1 like

Welkom Dave!:+1:
Mooie collectie, G-shock erbij en je bent klaar😉

1 like

Welkom Dave op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie!

Een mooie tijd hier toegewenst.

1 like

Bedankt voor alle leuke reacties!

Ik besef me nu dat ik een horloge vergeten ben om te noemen, ik had afgelopen zomer ook een seiko 5 gekocht omdat ik veel aan het sleutelen was aan onze race auto, en het race seizoen in gingen. Dus ik wilde een horloge hebben die ik zorgenloos kon mishandelen.

Ik heb er niet hele beste foto’s van, maar hij heeft een blauwe plaat, want de race auto is ook blauw haha.

3 likes