Gezien de vraagprijs is dit een replica, maar aan de foto’s kan ik het niet zien. Als hij hier een prijskaartje van 1900,- aan zou hangen weet ik het niet hoor… Ik wil deze meneer geen extra klandizie geven, maar juist dit soort figuren het wind uit de zeilen halen door kennis te delen.
Dus mijn verzoek aan de professoren: hoe zie ik dat dit geen echte is?
@de moderator: als dit niet mag, dan hoor ik het graag. Ik kon de foto niet kopieren, daarom een link naar de advertentie
30m waterdicht? En op de fotos wordt hij ineens
zwart ipv geel.
Kroon steekt te veel uit tov de echte. Het is wel een goede kopie. Ik kan verder niets ontdekken.
Je wordt inmiddels gestoord van alle fake aanbiedingen op marktplaats. Kennelijk mag het allemaal gewoon. In sommige gevallen is iemand zo netjes om er bij te vermelden dat het een replica is, maar meestal niet.
Op een foto is het altijd moelijk om te zien.
Maar zoals dreski zegt het lijkt op een goede kopie
Maar als je zoeen nepper in je handen hebt voel je het wel meteen
En als je aan de kroon van het horloge draait voel je het.
Maar het wordt steeds moelijker en moelijker om er een te herkennen
Tegenwoordig maken ze zelfs de box en papieren na van het horloge
Gr. Tim
Je wordt inmiddels gestoord van alle fake
aanbiedingen op marktplaats. Kennelijk mag het
allemaal gewoon. In sommige gevallen is iemand zo
netjes om er bij te vermelden dat het een replica
is, maar meestal niet.
Ik begrijp niet waarom ze die kroon niet gefixt hebben. Dart is toch heel makkelijk. Hij was dan echt 1:1. Bij alle Rolex imitaties zie ik overigens ook nog steeds de verkeerde kroonbeschermers en foute vergroting van de loupe. Ze kunnen wel een kroontje in het glas laseren maar dat hebben ze nog steeds niet veranderd. Lijkt wel of dit bewust wordt gedaan.
Het zou me niet verbazen als dit inderdaad bewust is gedaan. Bij de electrische gitaren speelt hetzelfde probleem van replica’s, en daar wordt heel vaak een klein detail (vaak in het logo) net even anders weergegeven, met het idee dat men zo processen kan ontlopen. Of dit terecht is, of een Chinese legende zou ik niet weten.
je kunt niet van een foto afgaan op marktplaats, in het verleden heb ik wel eens gezien dat iemand bij een nepper mijn eigen gemaakte foto gebruikte die hij waarschijnlijk via het net of dit forum had gevonden.
foto was dus van een echte … maar niet het aangeboden horloge want dat had ik nog.
toen ik mailde dat ik er niet van gediend was dat mijn foto voor fake horloges werd gebruikt kreeg ik nog commentaar terug ook.
Over steeds betere neppers gesproken… op “dat andere” forum een fotoreportage over een Omega Planet Ocean, echt scary shit… compleet met fake doos, fake papieren, fake manual, fake warranty card, fake tag, fake everything!
Op een foto is het altijd moelijk om te zien.
Maar zoals dreski zegt het lijkt op een goede
kopie
Maar als je zoeen nepper in je handen hebt voel je
het wel meteen
En als je aan de kroon van het horloge draait voel
je het.
Ook alleen als je het horloge/uurwerk kent. Want de eerste keer vond ik de kroon van SMP chronograph ook een beetje veel speling hebben tov de normale chronometer. Maar dat kom ik bij meer 7750 tegen.
Over steeds betere neppers gesproken… op “dat
andere” forum een fotoreportage over een Omega
Planet Ocean, echt scary shit… compleet met fake
doos, fake papieren, fake manual, fake warranty
card, fake tag, fake everything!
Over steeds betere neppers gesproken… op “dat
andere” forum een fotoreportage over een Omega
Planet Ocean, echt scary shit… compleet met fake
doos, fake papieren, fake manual, fake warranty
card, fake tag, fake everything!
Zeker scary, voor zeg 200 euro weet je dat ie nep is maar als je er 3000 voor betaald hebt zak je echt wel even door de grond!
Waar moet dit heen?
Straks kun je geen onderscheid meer maken tussen echt en nep.
(Als het andersom zou zijn zou ik er minder moeite mee hebben maar dan moet je echt wel een kenner zijn)