"tijd" voor een echt echt mooi horloge

Ik zou voor de Glashutte gaan en dan waarschjnlijk de chrono. Fantastisch mooi vind ik die.

Hans

Mijn voorkeur gaat uit naar de Glashütte chrono, maar het zijn allemaal toppers! Je hebt een hele goede smaak dus het kan niet missen :slight_smile: (tu)

Nee geen Dornbluth. Mooi maar niet wat ik wil.

Thnx

Glashutte is mooi, maar totaal onverkoopbaar als 2ehands… de IWC is een stuk couranter.

De Zenith vind ik persoonlijk een kermishorloge…

??? Geen probleem. Ik koop ze niet om te verkopen.

Dag jeronimo.

Ik persoonlijk vindt de blauwe zenith te gek.

Maar aan de andere kant is de IWC ingenieur een tijdloze schoonheid
die denk ik nooit gaat vervelen.

Veel succes met kiezen lijkt me geen makkelijke keuze overigens.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

In het echt is het blauw nog veel mooier.

Vind de Zenith stricking 10th het mooist(tu)

gr Ron

de nieuwe jlc chrono…

wanneer ik ooit wat meer verdien dan nu zou ik overgaan op jlc’s kopen ipv omega’s. wat een horloges :o

ik denk alleen dat deze iets buiten het budget van de topicstarter valt. :S ?

Wa kost da? Heb je foto’s?

okzbow Schreef:

De Zenith vind ik persoonlijk een kermishorloge…

Waarom vind je de Zenith een kermishorloge leg dat eens gemotiveerd uit.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zie echt niet wat er nu kermis-achtig aan is. Als je dat zegt over de ‘vroegere’ extreme lijn (toen die arrogante kwiebus de scepter zwaaide), kan ik mij er iets bij voorstellen, maar deze zijn gewoon erg mooi en zonder rare opsmuk.

Smaken verschillen… maar ik vind de Zenith nogal druk, glimmend, sterretjes, verschillende kleuren, veel extra wijzertjes… kermis dus :slight_smile:

idd, ieder zijn mening. In het echt is het vele male mooier dan op deze foto. Wie weet kom je hem een keer tegen in het echt. Op de foto is hij heel blauw is in het echt meer ingetogen.

okzbow Schreef:

Smaken verschillen… maar ik vind de Zenith nogal
druk, glimmend, sterretjes, verschillende kleuren,
veel extra wijzertjes… kermis dus :slight_smile:

Voortaan dus maar subdials zonder wijzertjes!? En het logo van Zenith is al decennia een sterretje, dus dat die erop staat is ook idd belachelijk en goedkoop. :sunglasses:

Kermis is echt een belachelijke term IMO, ook al verschillen smaken (gelukkig).

en ik vind Zenith een belachelijk merk… en gelukkig mag ik dat vinden :slight_smile:

Wil je perse een chrono met veel subdials koop dan een Speedmaster…

okzbow Schreef:

en ik vind Zenith een belachelijk merk… en
gelukkig mag ik dat vinden :slight_smile:

Wil je perse een chrono met veel subdials koop dan
een Speedmaster…

Precies, opzouten met Zenith en die belachelijke El Primero’s… Ze waren per slot van rekening maar de eerste manufactuur met een automatisch uurwerk met drie subdials. Stelletje losers…

Waar halen ze het lef vandaan om een chrono met DRIE subdials uit te brengen?!?! BelachelijK!

Jongens dit loopt uit de hand haha. Ieder zijn mening.:)-D.

Laten we het gezellig houden.

okzbow z’n passie is provoceren. Het zou lullig voor hem zijn als niemand hapt… :wink:

okzbow Schreef:

Glashutte is mooi, maar totaal onverkoopbaar als
2ehands…

okzbow z’n passie is provoceren. Het zou lullig voor hem zijn als niemand hapt…

Vraag teruggetrokken, laat maar.