Zeg Eddy, het zit je blijkbaar erg hoog… wat snap je er niet aan dat ik het een pruts merk vind (mijn mening dus!)? Je hoeft me derhalve niet te overtuigen met non argumenten.
Leuk voor je dat je het merk wel bewonderd, veel plezier ermee!
Zeg Eddy, het zit je blijkbaar erg hoog… wat snap je er niet aan dat ik het een pruts merk vind (mijn mening dus!)? Je hoeft me derhalve niet te overtuigen met non argumenten.
Leuk voor je dat je het merk wel bewonderd, veel plezier ermee!
Van je keuze vind ik de glashutte en iwc erg mooi.
Van Zenith vind ik andere modellen mooier. Hoewel deze een bijzonder uurwerk heeft.
In de tussentijd een aantal juweliers bezocht. Hierdoor kunnen we er een aantal deleten en toevoegen. Ik heb gekeken naar Zenith, Glashutte en IWC.
Dit zijn toch de drie merken die mij erg aanspreken.
Zenith:
Wat apart aan dit horloge is is dat de stopwatch blijft lopen. De minutenteller heeft een rood streepje bij de 8 minuten, dit is een geintje van Zenith, dan is de pasta el dente.
Dit horloge is speciaal ivm de persoon aan wie het opgedragen is. Charles Vermot moest in de quartz crisis de manifactuur machines vernietigen. Dit heeft hij niet gedaan en zijn daarna weer in gebruik genomen in 1975(mijn geboortejaar).
Glashutte:
De Senator Chronograph. Erg mooi afgewerkt en erg stijlvol.Een beauty.
IWC:
Gekeken naar verschillende modellen.Wat kan ik er verder van zeggen. Mooi no nonsense horloges die er erg goed uitzien.
Erg mooi.
Deze sprak mij erg aan.
Thnx voor het kijken en lezen. To be continued…
Grt
wel je perse iets nieuws? Ik ben zelf erg gecharmeerd van deze,
http://sometimeago.itsens.nl/index.php?page_id=3796&mode=detail&ite_id=953
helaas nu een compleet lege oorlogskas
Ja wil een nieuw horloge. Maar dank voor je reactie. Is een erg mooie Zenith.
Lekker genieten van zo een zoektocht heh!
@Urban, grappig die klok. Fijn dat ie een datumaanduiding heeft, i.t.t. de Daytona. Maar de positie en met name verhouding ervan vind ik minder geslaagd.
zeker iwc; de ingenieur.
kijken voor de chrono titanium versie
wanneer mijn budget wat meer toereikend is, zal ik ook ooit overstappen van omega’s naar iwc’s of jlc’s
Chrono is erg mooi, maar daar koop je bijna 2 Ingenieurs voor.
Omega, ook erg mooi moet ik toegeven. Vooral deze is erg gaaf vind ik.
Maar wat even op internet zoek voor een verschil maakt. Zenith valt mee(vaste prijzen) maar Omega 700 euro goedkoper in Duitsland/ook in Nederland bij een juwelier, IWC 1000 euro of meer, de ingenieur ceramic ben ik bij verschillende tegengekomen. In Nederland 7000 euro, in Duitsland 3500-4000 euro. Overjarig model zeg maar.