Tijd voor een nieuw horloge

Hier de SARX op een 17.5 cm pols…
Hier ga je geen seconde spijt van krijgen, een prachtige afgewerkte kast, een diepzwarte wijzerplaat…safierglas zo helder dat het net is alsof er geen glas in zit.
En de kwaliteit van de band is top.

1 like

Dit is te groot om uw pols in mijn smaak. Zeker als je hem zou updressen met een pak.

Het is jammer dat ze de practige sarx niet in een klassieke maat maken

Dan moet je het niet doen, hij is maar 2mm groter dan de sarb. Lug to lug nog ruim binnen de pols dus echt niet te groot.
Als je zelf een turtle 45mm draagt hoe kun je dan een sarx met 40.8 te groot vinden? :joy:

De functie en stijl van een horloge moet samen gaan met de grote ervan. Een duiker is met opzet groot en leesbaar.

Een dressier horloge moet.meer gedestingeerd zijn en minder opvallend maar toch intrigerend zijn.

Tenminste in mijn optiek.

Als je van druk houdt: Dufeau.

Ga je voor stijl:

  1. SARX
  2. SARB

Ik heb wel eens leer geprobeerd op m’n Sarx en dat sluit eigenlijk zelden mooi aan naar mijn mening.
En daarbij : de stalen band van de Sarx is echt geweldig goed hoor :ok_hand:

1 like

hieruit maak ik dan indirect op dat de sarb weldegelijk meer een strap monster is?

In elk geval niet de duufoo

Niemand hier heeft het nog over de kwaliteit van het uurwerk gehad, alleen het uiterlijk. Op basis van het uurwerk zou ik blind voor de Dufeau gaan.

Daar heb ik weinig ervaring mee :wink:
Kan alleen voor de Sarx spreken
Heb overigens zelf de witte variant:

3 likes

fijn dat dit idd ook gezegd wordt.

swiss made horloge met een eta 2824 en zeker ook de chronometer status moetje niet blind negeren.

maar ik ben het stiekem wel eens dat qua stijl de sarb toch onoverwonnen blijft. Stijl - niet afwerking. want dat wint de sarx.

ik denk toch maar dat ik voor de dutyfree ebay store ga en 400 euro neertik voor een nieuwe sarb.

1 like

fraaie foto!

1 like

De sarx lijkt me iets te groot, de Dufeau te druk… Sarb is perfect:

360 euro ex btw…

dank voor het delen, echter komt dat toch boven de 400 uit. je hebt toch die ellendige import.

geen verzending?

Ja das wel waar… reken op 80-100 euro…sorry

Als je niks met KLM hebt, zou ik die niet nemen.

Deze Seiko modellen ken ik niet, maar kwa looks vind ik de sarx mooier.
Betreft de 2 sarb, vind ik een mooiere staat de 50€ extra wel de moeite.waard.