Tijd voor een Pilot

En dan te bedenken dat de oorspronkelijke laco’s 55 mm waren.

Zou hij deze ook in huiselijke kring gedragen hebben??

Wel echt Tool!!

http://forums.watchuseek.com/f7/wristwatch-won-world-war-ii-11-american-watch-icon-207560.html

:+1:

Grt.

3 likes

@Windhund: Wat een prachtig horloge.

1 like

Dan is 55 mm opeens niets meer. :sweat:

Thanks!
Wel met datum :wink:

Op het achterwerk van mevrouw Texas ook volstrekt verwaarloosbaar! Wat zou dat lug to lug zijn?

Oef! ontopic maar weer. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Niks aan toe te voegen! :+1:

Als het Duits moet zijn noem het dan een flieger.

Grt.

1 like

Hij is fijn!

Wat te denken van een ZENO airplane diver.
Dat zijn 2 vliegen in 1 klap!:

Of anders deze:

Can’t go wrong with a VSI :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

Stowa is net weer met een nieuw model gekomen. Een stuk duurder, maar wel met betere specificaties (20ATM) en groter.

https://www.stowa.de/lshop,showdetail,143686678016811,en,1436866780-16811,flieger,fliegerohnelogoklassiksport,2,Tshowrub--flieger,.htm

Voor mij te laat, maar ik had dit model toch niet gekozen. In de loop van vandaag komt er een pilot aan, als alles goed gaat…

Helaas. Er stond een Laco Munster, ongedragen, te koop op marktplaats. Ik heb erop geboden en ben gaan kijken vanavond. Ongedragen, ja, huid zat achter de lugs, het bandje had duidelijk buig en kreuksporen van om een pols zitten, en de achterkant was beschadigd.

Het was misschien nog steeds wel mijn bod waard, maar ik vertrouwde de eigenaar niet meer. Hij had er alleen mee gespeeld zei hij, niet gedragen. Ja ja.

Dus geen pilot nog. Gezien het feit dat ik een deel van het budget al aan een seiko heb uitgegeven, gaat het op de lange baan. Dank voor jullie suggesties.

Laat ik nou net gedaan hebben wat Erik11 voorstelt…is op dit moment een 40 mm Pilot seagul ST2130 van Tissel onderweg…inderdaad onder het motto is kijken of het wat voor me is. Was een tijdje niet leverbaar maar sinds een paar dagen weer wel. Ben benieuwd hoe lang de reis uit Korea duurt.

2 likes

Laat weten hoe ie bevalt. Ben erg benieuwd.

Gaan we doen :smile:

Gefeliciteerd. Btw Deze Hamilton vind ik erg gaaf. 42mm, mechanisch, no date, antimagnetisch.

3 likes

Ik vind deze ook erg mooi. Misschien voor de puristen niet genoeg flieger, maat ik vind persoonlijk de grijze plaat met de opgelegde cijfers zeer fraai. Ga waarschijnlijk binnenkort op zoek naar eentje.

Maar als je een echte flieger zoekt zijn de Laco en de Archimede prachtige klokken.

Groet,

Tecco

Ik heb zelf een Laco Bielefeld, wel het échte merk, niet de hoofdprijs :smile:

Deze is er ook in niet-pvd

Groeten,

Stefan