Tijd voor een wat vinden jullie van Invicta poll 😁

Gezien de huidige Invicta discussie in een ander topic ben ik benieuwd wat jullie van het merk vinden

Dus even tijd voor een polletje :sunglasses:
Ben erg benieuwd wat hier uit zal komen.

• De huidige Invita’s
  • De Vintage Invicta’s
  • Ga weg en hou op met die ##$¥¥** Invicta’s

0 stemmers

1 like

Dit is uitlokking!

3 likes

Momentje. Ik ga even kijken wat Invicta precies is, …oh wacht een horlogemerk! :wink:

4 likes

Kunnen we eindelijk democratisch wegstemmen, hahahahahaha!!!

-Komen zometeen alle merken één voor één langs; blijft er niets over … :tired_face::tired_face::tired_face:

4 likes

Gewoon een merk waar genoeg liefhebbers voor zijn. Het is iig niet aan mij besteed.

4 likes

… Shit een spelfout :joy::joy: Invita en kan en mag hem niet meer aanpassen :confused::sweat_smile:

2 likes

Invita’s zijn móói!!!

Er staat ook niet echt een vraag in de OP

1 like

Eerste poll vanaf me gsm…
Note: Geen polls op hf meer maken vanaf een mobiele telefoon :confused::joy:

En eerst rustig doorlezen voordat het gepost wordt.
En je afvragen of het nodig is :wink: :v:

1 like

Topper!

Als je de veiligheidspin eruit trekt heb je nog tien seconden en die telt af in de subdial :+1:

3 likes

:joy::rofl::joy::rofl::joy::rofl:

Ik kan geen keuze maken. Althans niet tussen vintage en modern… dus dan wordt het 3e optie.

Willen jullie meer of minder Invicta topics zien op HF?

minder, minder, minder

8 likes

De moderne invicta’s zijn grotendeels originele ontwerpen. Foei lelijk, maar origineel.

3 likes

Op ieder potje past een dekseltje. Mijn advies skip Invicta en bewaar/spaar door voor de real deal…

Ik skip
Jij skipt
Wij skippen

:joy:

1 like

Touché!

Edit: Hier zou ik geen werkwoord verloop op los laten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Alweer? Kan dit niet in een van de andere invicta topics? Daarnaast gok ik dat je tussen de regels door wel kan lezen wat mensen van Invicta vinden xD

1 like

:joy: :joy: :joy: :joy:

2 likes