De Politi’s lijken als warme broodjes over de toonbank te gaan. Tijd voor een Politi Orologi Owners Club? Laat eens kijken hoeveel het er zijn!
Hier mijn Politi Orologi Dive:
De Politi’s lijken als warme broodjes over de toonbank te gaan. Tijd voor een Politi Orologi Owners Club? Laat eens kijken hoeveel het er zijn!
Hier mijn Politi Orologi Dive:
Hier de 2 van mij: Poloti Orologi Ocean Pro II (links) en de Poloti Orologi Ocean Pro

Jongens?? (krijg je een klokkie van Hub hiervoor?)
ik sluit me aan bij Jaap, ik ga niets meer zeggen en wens iedereen veel plezier hier, topicje ligt voor mij nu links…
Jongens?? (krijg je een klokkie van Hub
hiervoor?)ik sluit me aan bij Jaap, ik ga niets meer zeggen
en wens iedereen veel plezier hier, topicje ligt
voor mij nu links…
Dit is gewoon pure enthousiasme van mensen die net een mooi nieuw klokkie hebben en daar van genieten, mede veroorzaakt door de prijs/kwaliteit-verhouding. Of mag dat alleen maar met 5K+ klokkies? Ik vind het wel leuk dat er op dit forum voor ieder wat wils te zien is, van budget- tot extreem dure en vooral goede en mooie klokkies.
+1
Voor mij lang gelden dat ik iets gekocht heb mischien een beetje uber entausiast. Mijn mening is dat juist het respect naar elkaar, de liefde voor techniek en mooie spullen ongeacht de prijsklassen dit forum zo interessant maakt.
+1
+1
Voor mij lang gelden dat ik iets gekocht heb
mischien een beetje uber entausiast. Mijn mening
is dat juist het respect naar elkaar, de liefde
voor techniek en mooie spullen ongeacht de
prijsklassen dit forum zo interessant maakt.
Precies! +1
Het lijkt wel een epidemie!
En dat gaat vanzelf wel weer over 
Een ownersclub vind ik overigens iets voor mensen tussen de 40 en de schijndood die alleen maar over een bepaald product (waar ze toevallig “owner” van zijn) kunnen ouwehoeren.
Je hoort er dan ook meestal één en 't zelfde geouwehoer…
Het begint met allerlei zaken die iedereen van de OC ook al weet (daarvoor is 't een OC, clubje van enthousiastelingen) en na 14 minuten ben je klaar met iedereen die over 't zelfde praat…uit ellende ga je je gedragen als een bejaarde.
Je zit dom voor je uit te staren, je kent alle verhalen wel weer nadat je ze in 't afgelopen jaar zo’n 19 x hebt gehoord…weet alle ins en outs van het betreffende product…
De conversaties zullen eindigen in “joh, 't gras groeit snel hè…sja, nu je 't zegt…”
zo.
en voor de politi eigenaren: plezier met de klokjes.
Marz Schreef:
En dat gaat vanzelf wel weer over
Een ownersclub vind ik overigens iets voor mensen
tussen de 40 en de schijndood die alleen maar over
een bepaald product (waar ze toevallig “owner” van
zijn) kunnen ouwehoeren.
Je hoort er dan ook meestal één en 't zelfde
geouwehoer…
Het begint met allerlei zaken die iedereen van de
OC ook al weet (daarvoor is 't een OC, clubje van
enthousiastelingen) en na 14 minuten ben je klaar
met iedereen die over 't zelfde praat…uit ellende
ga je je gedragen als een bejaarde.
Je zit dom voor je uit te staren, je kent alle
verhalen wel weer nadat je ze in 't afgelopen jaar
zo’n 19 x hebt gehoord…weet alle ins en outs van
het betreffende product…De conversaties zullen eindigen in “joh, 't gras
groeit snel hè…sja, nu je 't zegt…”zo.
en voor de politi eigenaren: plezier met de
klokjes.
Partypooper:D
Partypooper:D
valt toch wel een beetje mee?
maar ik hoor die verhalen weleens van lui in de motorscene, meestal van die chopperfiguren, die lid zijn van zo’n owners club.
bovenstaand verhaal is gebaseerd op dit soort OC verhalen
en ja, meestal zijn 't 40+ers die niet meer bij de vrouw hoeven aan te kloppen, die kennen 't werkpraat onderhand ook wel en delen de hobby’s van manlief niet…de maandelijkse horizontale mambo kunnen ze vaak ook wel shaken en dan ga je een uitweg zoeken hè
dan word zo’n OC wel een interessante optie, meest mannen die eindelijk een afwijkende hobby hebben waar ze ook nog eens (een beetje) over kunnen meepraten.
maar goed, we hadden 't over Politi klokjes 
(enne heren, een RDPtje moet kunnen toch?)
*RDP=Rondje Dom Praat
frenk Schreef:
Jongens?? (krijg je een klokkie van Hub
hiervoor?)ik sluit me aan bij Jaap, ik ga niets meer
zeggen
en wens iedereen veel plezier hier, topicje
ligt
voor mij nu links…Dit is gewoon pure enthousiasme van mensen die net
een mooi nieuw klokkie hebben en daar van
genieten, mede veroorzaakt door de
prijs/kwaliteit-verhouding. Of mag dat alleen maar
met 5K+ klokkies? Ik vind het wel leuk dat er op
dit forum voor ieder wat wils te zien is, van
budget- tot extreem dure en vooral goede en mooie
klokkies.
+1 Ik hoef er niet zo nodig lid van te worden, maar als een paar dat leuk vinden, lijkt me niks mis mee.
Na Parnis,Alpha en Marina dacht ik dat de bodem bereikt was maar het kan dus nog dieper.
Waarom dan niet meteen de logische volgende stap nemen en direct een replica aanschaffen. Dan houdt je niet alleen jezelf maar ook een ander voor de gek. :~
Zullen we een draadje starten met domme vrouwen grappen dan is iedereen in eens geintereseerd