Tijd voor rubber (GMT-Master II LN)

Heerlijk weer, dus tijd voor rubber! :blush:

Comfortabel en het klokje valt wat minder op. Ook wel fijn in een tijd met ‘Rolex-bendes’…

Bandje is van Everest, top spul. Wat vinden jullie van aftermarket bandjes voor op je Rolex?

14 likes

Gaaf! Ik overweeg ook een Everest voor op mijn 14060M.

Zit te dubben tussen vakantiebeater en Everest. Het lijkt er steeds meer op dat ik een Everest op de Sub knal :+1:

image

4 likes

Ziet er netjes uit.

1 like

Ik heb ook een oranje Everest band voor m’n 114060. Ook een top combo. Kan Everest van harte aanraden.

1 like

Neh, leuk voor een kwartiertje en dan wil je weer staal erop

7 likes

Uiteindelijk ga ik ook altijd wel weer terug naar staal, maar meestal duurt dat wel wat langer dan een kwartiertje :smile:

2 likes

Als t dan toch wat anders moet dan staal is Everest de beste optie. Staat m goed iig

1 like

Hij heeft het niet over een vervanger voor staal, toch? Voor de afwisseling is het prima :wink:

1 like

Ik vind een siliconen band sowieso helemaal top. Ze blijven lang mooi, gaan lang mee en dragen ontzettend lekker (als je er één van kwaliteit hebt). En bijna alle horloges staan op een siliconen band.

2 likes

Ik heb er veel mee gesnorkeld en de banden zien er nog uit als nieuw. Het zijn geen (hele) goedkope banden, maar je krijgt wel waar voor je geld inderdaad.

1 like

Ik vind ze ook top die Everest banden. Weet iemand een goed adres voor deze banden?

Hier in NL:

http://www.qpx.nl/nl/brands/everest-rolex-straps/

1 like

Ik heb ze gewoon besteld bij Everest zelf. Prima service en alles altijd op voorraad :slightly_smiling_face:

1 like

Geen invoer- en verzendkosten?

Wel verzendkosten, maar ik betaalde beide keren geen invoerrechten.

1 like

Is dat zo? Ik draag nooit rubber, maar ik kan mij voorstellen dat het snel gaat zweten.

Ik heb die ervaring niet, ook bij warmte erg comfortabel. Maar ik zweet sowieso niet veel :sweat_smile:

1 like

Als ik dit zo zie, ga ik m’n PO ook snel weer op rubber gooien.

Met dank aan @JSZ

2 likes

Everest:

• perfecte pasvorm aan de kast en tussen de lugs
  • trekt geen stof aan
  • plakt/schuurt niet
  • redelijk dun en erg soepel
  • na montage: iets naar buiten gedrukte stand
  • mede daardoor enorm comfortabel rond de pols

T.o.v. RubberB:

• 2 gaatjes meer dus nauwkeuriger verstelling
  • iets lastiger te monteren door strakkere passing