Tijd wordt actie

Beste allemaal,

Een hele tijd geleden was het plan opgevat om iets te organiseren voor Kika, uiteindelijk heeft dit geleid tot de loterij/meeting onder de noemer van Tijdwordtactie.nl. In het begin ging alles erg goed, uiteindelijk is er veel meer bij komen kijken dan ik vantevoren gedacht had.

Zoals jullie misschien weten is er al veel tijd in gestoken, maar moet er nu toch teveel gedaan worden om alles goed van de grond te krijgen. Eerlijk is eerlijk: ik heb me vergist in alles wat er bij zou komen kijken. Heel erg jammer, alleen het is nu te laat om er verder mee te gaan. Je doet zoiets goed of je doet het niet, helaas moet ik voor de laatste optie kiezen.
Er zijn veel partijen bij betrokken geweest, deze wil ik hartelijk bedanken voor hun inzet. Helaas heeft het nu geen vruchten afgeworpen, maar wellicht dat het in de toekomst anders loopt.
De personen die ik wil bedanken zijn voor hun inzet/medewerking/meedenken: Philipp Stahl (Steiner), Rob Truien, Wilfred Helmig, Jorgen Tielemans en Hein en Geert Tibosch. Verder ben ik ook dank verschuldigd aan alle leveranciers die een gift wilden doen aan het goede doel.

Aangezien de loterij niet doorgaat, zal het geld worden teruggestort op eenieders rekening. Dit gebeurt zo snel mogelijk!

Nogmaals: ik vind het heel jammer dat het zo is gelopen, ik ben met veel enthousiasme aan het project begonnen maar heb me enorm vergist in de tijd. Mijn excuses voor de onduidelijkheid die er ontstaan is, nu is dat in ieder geval uit de wereld.

Hartelijke groeten,

Martijn Dickerscheid.

Ach, de bedoeling was in ieder geval goed, en KiKa is in ieder geval toch onder de aandacht gebracht en dat is een goede zaak.

Ruud

Hallo Martijn,

Ik vind het een groot gebaar dat je dit hier zo open en duidelijk post. Jammer dat het niet allemaal is gelukt, maar ik ben het met je eens: of je doet (zo)iets goed, of je doet het niet. Alle lof voor jouw poging en allen die hun medewerking hebben getoond en/of hebben toegezegd.

Gerwin