Was laatst in New York had mijn Casio die ook de tijd aanpast, dus niet in New York kan dat daar niet of alleen in Europa. Hier in Nederland geen probleem.
Om welke casio gaat het?
Hij staat ook te koop.
Misschien dat je bij instelling de regio van zender ontvangst kan veranderen?
Zou kunnen ik wist niet meer hoe dat moest in New York had de gebruiksaanwijzing niet bij me. Moet je ook wel hele goede ogen voor hebben zo klein zijn die letters in dat boekje.
Google ?
Ja…google…vind je bij Casio als 1 van de beste…staat op je caseback 4 cijfers…kan je zo de gebruiksaanwijzing downen en je kan op je telefoon ook lekker inzoomen dan(geen last van kleine lettertjes…🖒😊
Wave Ceptor, maakt gebruik van DCF77 denk ik. Dus nee, die doet het niet als de klok buiten bereik is van Mainflingen.
Pakt die alleen de toren in Duitsland dan?En japan zeker?
Je moet dan toch eerst weer je ‘Home-city’ aanpassen ?
Ik heb wel eens problemen gehad met syncen hier thuis, tot ik er achter kwam dat alles begint bij het instellen ven je ‘home-city’
Dat dus, je mag je klok eerst even vertellen dat je niet meer in Amsterdam/Parijs zit…
Hangt af van het exacte type. Er zijn uitvoeringen voor uitsluitend de Amerikaanse markt, er zijn uitvoeringen voor EMEA, wellicht nog eentje voor Japan en misschien zijn er ook dure uitvoeringen die alle markten ondersteunen.
Heb een Citizen(Anerikaanse uitvoering) en die loopt via Londen, Gmt tijd 1 uurtje meer versteld, loopt prima en krijgt gewoon z’n updates😊