Tijdelijke HF Café... Daar is altijd wat mee. Deel 1,5

Het oude topic was vol, dus hier de nieuwe…

Deel 7

Hierbij met gepaste trots deel 7.
Ik heb alles uit de kast gehaald voor deze laatste versie van het cafe dat ik alleen zal doen.
Vanaf nu zal ik het niet meer alleen doen. Om de week zal ik nog maar een aflevering doen.

Het was niet meer te doen. Na 2 jaar ga ik iig het halve stokje over geven.
En wellicht later nog meer delen van het stokje. Ik zal iig 1x de maand blijven doen en ondertussen met andere projecten aan de slag gaan.
We hebben met elkaar wel iets heel tofs neergezet voor het goede doel.
Dus ik ben al heel trots wat er bereikt is. En wie weet waar het allemaal nog heen gaat.
Maar ik moet mij iig breder gaan oriënteren om beter te worden en wie weet een deel van mijn brood er mee te gaan verdienen.

De ene week doe ik, en de andere week doet… wie o wie… @Sandy !!!

Heel tof dat Sandy het aandurft! Dus volgende week zal hij de volgende aflevering doen.
Ik heb er iig heel veel vertrouwen in.
In deze strip wordt ook de opening gecreëerd waar Sandy op door gaat. Er zullen dus meerdere verhaallijnen ontstaan en wie weet komen die later weer bij elkaar…

Deze week dit topic:

Making of:
Schets met potlood

Inkt met de hand:

Finished product
Met ecoline ingeschilderd en daarna ingescanned om de tekst digitaal in te voegen.

Vreemd, normaal zou iedereen juichen, als ze een keer in de strip terecht zouden komen. Nu worden Drebin en Han genoemd, maar nog geen spoor van ze te bekennen? :innocent:

@Jurk: Hij is weer prachtig! Het maakt, dat je weer halsreikend gaat uitkijken naar de volgende aflevering. Wel een mooie uitdaging voor @Sandy. Ik ben benieuwd, waar dit naar toe zal leiden.

En ook succes met je volgende project. De vaardigheden heb je inmiddels. Nu nog een pakkend verhaal schrijven, waar je je tekeningen omheen kunt bouwen.

8 likes

Zo, dat is me dan toch mooi (ongemerkt) een x gelukt, de laatste reactie in een topic.

Overigens was het reactie 3.921 dus iets te vroeg gesloten?

2 likes

Deel 7… jaar 3! Off we go.

10 likes

Ziet er weer erg top uit @Jurk !
Jammer maar begrijpelijk dat je een deel van het stokje over gaat dragen.
Mooi dat @Sandy dit wil en kan, heel veel succes :facepunch:t3:

2 likes

Mooie aflevering weer, zeker qua kleurgebruik!

Over de uitslag van de poll zeg ik niets… wel heb ik die gemist? In welk topic had ik moeten stemmen? Of mis ik een grap?

2 likes

Laat @jurk even zelf een eigen topic aanmaken als hij tijd heeft.
Nu ziet de openingspost er vreemd uit.

2 likes

@VmaxNL super attent van je!

Als je het niet erg vind, maak ik vandaag zelf een nieuw topic aan waarin ik uitleg hoe dit jaar gaat lopen. Dat is dan voor nieuwe lezers duidelijk.

Nu mist het context.

Waardeer iig je bedoeling! En top dat we 4001 reacties in een jaar hebben gehaald!
Mooi nieuwe start van het jaar. :facepunch:

6 likes

Heb ik de titel even verduidelijkt. :+1:

1 like

@CDG @Jurk: Helemaal mee eens. Go Ahead!

3 likes

Ze blijven elke keer weer leuk😀

1 like