Tijdgenoten Podcast (Mannen van de Tijd)

Jaaaaaa, helden! Wat goed dat er zicht is op een doorstart!

2 likes

zo de eerste aflevering in den oren ! tof dat jullie door gaan. we hebben het gemist.

2 likes

Boter bij de vis!

15 likes

Wat mooi! Blij dat er een doorstart is gemaakt! Stoppen was ook geen optie.

1 like

Ja hoor :ok_hand::

8 likes

Lekker dit!!!

2 likes

Ahhhh. Nu moet ik thuis een excuus verzinnen zodat ik even weg kan om weer te luisteren! Geweldig! :star_struck:

1 like

Mooi nieuws! :clap::clap:

1 like

Hoera!

2 likes

Kan niet wachten om volgende week weer n lange autorit te gaan maken :wink:

1 like

Lekker mannen! @De_Guru @Twan ! Genieten weer! Top de jullie doorgaan! :muscle: :tada:

4 likes

Nice! Straks meteen even luisteren, fijn dat jullie een doorstart maken!

2 likes

Leuke eerste podcast gents! Weer ff lekker genoten. :smiley:

2 likes

Fijn dat ik er pas paar dagen geleden achter kwam dat mannen van de tijd eindigde (laatste aflevering pas laat geluisterd), wat ik erg spijtig vond. Des te fijner is het dat er nu al een doorstart is naar iets nieuws. Super leuk! The show just go on! :grin::+1:

3 likes

2x een kwartier is niet lang bij mij. :stuck_out_tongue_winking_eye:

(Zijn net de remmen en die 12 cilinder warm gelopen :joy:)

5 likes

Top, dat jullie er weer zijn. :smiley: En met wat voor activiTijd, zeg! :wink: Ik heb van jullie vorige podcastserie een tijd genoten. Nu hopelijk hetzelfde met Tijdgenoten.

2 likes

Net even geluisterd. Leuk weer de vetrouwde stemmen te horen. Ik ben benieuwd wat er nog gaat komen. De tijd zal het leren!

Ik vond alleen die enorme scheldpartij richting Sjors niet zo chique. Dat had van mij niet gehoeven.

2 likes

Ik werd zéér aangenaam verrast en spontaan blij.

Ik luisterde een andere podcast en die liep af. En kennelijk bepaalde het algoritme dat het tijd was om tijdgenoten te laten afspelen. Hulde!!

4 likes

Klinkt weer vertrouwd en luistert heerlijk weg!
Fijn dat jullie er (weer) zijn!

3 likes

Lekker mannen!

1 like