Nice! Die ga ik toevoegen aan mijn playlist.
Nou, heb 'm ook beluisterd, afgelopen weekend. Sowieso weer fijn om (2 van) de (3) mannen weer te horen! ![]()
Ze zijn duidelijk nog zoekende. Maar dat is begrijpelijk en eigenlijk ook wel interessant, zo’n kijkje in de keuken/gedachtenwereld van de makers. Overigens ben ik níét voor korte afleveringen. Ik ben, tijdens het luisteren, vaak bezig met wat vervelende (huishoudelijke) klusjes en dan wil ik gewoon lekker lang luisteren naar gelöl over horloges. Laat maar lekker openstaan, die microfoons. Er valt, volgens mij, nog genoeg te vertellen.
En natuurlijk regelmatig gasten uitnodigen. Veel (verschillende) HFers. Maar ook gewoon mensen die iets met horloges hebben. Die kom je echt overal tegen. En dan is het ook interessant om iets te horen over de mensen áchter die horloges.
Vond het verder grappig dat beide Tijdgenoten toegaven, net als ik, eigenlijk niets te hebben met Omega Speedmasters, terwijl de meest terugkerende gast in MvdT toch Speedmaster-goeroe Robert-Jan Broer was.
![]()
Nou ja, @Twan en @De_Guru , nog veel inspiratie toegewenst en hopelijk nog heel veel mooie afleveringen!
![]()
Heren, top om weer te luisteren leuk dat jullie doorgaan.
Klonk weer als vanouds.
Ennuuu @De_Guru volgens mij is het Tijdgenoten en niet Tijdsgenoten (zonder S) ![]()
Zojuist de 1e (of is t de 151e?) aflevering geluisterd van de Tijdgenoten in de auto. Veels te kort dat half uurtje, want ik was al met al ruim 2 uur onderweg. Volgende keer weer n 1,5 aflevering aub ![]()
Maar heerlijk gezellig weer. Hoewel Twan em niet miste, miste ik de afsluitende groet wel. Wel leuk dat er n knipoog door Fredrik werd gemaakt.
En sowieso dat natrappen van Sjors… line dancing ![]()
Misschien dat ie nog eens als gast terug kan komen…?
Gisteren de eerste Tijdgenoten geluisterd en het is net zo relaxt als MvdT
Ga zo door ![]()
Heerlijk
fijn dat er een hernieuwde manier is gevonden.
Leuke reviews. Een half uurtje? O, dan kan de sportknop morgenmiddag uit in de auto en de Podcast aan. ![]()
Hopelijk is dat irritante tune met die hoge toon nu verleden tijd: ik had de tweeters in twee auto’s aangepast om die Podcast te kunnen luisteren. Zo schel altijd, echt een soort kattenverjager die je wél hoorde.
Hahaha heb je de podcast pas ontdekt in 2025 ![]()
Klopt, dit jaar ontdekt en alles geluisterd ![]()
Manmanman, welk een liefde hier! ![]()
![]()
![]()