Tijdgenoten Podcast (Mannen van de Tijd)

Wat stom van mij :dizzy_face: Hoe lager het percentage hoe groter de fan natuurlijk. :melting_face:

2 likes

Ja, maar ook: hoe korter je pas fan bent. Als je alles recent, of in ieder geval dit jaar, hebt geluisterd, scoor je misschien nú hoog. Maar de trouwe fans luisteren natuurlijk al jaren gewoon de afleveringen, zodra ze uitkomen. :person_shrugging: :wink:

En ja, het kan natuurlijk ook zo zijn dat je al jaren één of meerdere aflveringen héél vaak luistert en dus ook dit jaar weer. Maar die kans, zo schat ik in, is toch heel wat kleiner. We zien hier dus vooral mensen die MvdT recent ontdekt hebben en nu dus, hopelijk, blijven hangen voor Tijdgenoten.

4 likes

Valt een beetje tegen. Had het gevoel dat ik meer had geluisterd. Maar ik luister verder eigenlijk helemaal niet naar podcasts dus alsnog de nr. 1. :+1:

3 likes

De koffie-podcast heeft toch wat losgemaakt. Jura eruit, Profitec erin. :grin:

12 likes

top dat de podcast terug is!

1 like

Blij dat wij ook daarmee konden helpen! Goede set-up zo :ok_hand:t3:

1 like

Net de nieuwste aflevering van Tijdgenoten weer geluisterd. Was weer vermakelijk! :+1:
Overigens ging het, een beetje op het einde, over wat nou een goede volgende stap zou zijn, voor @De_Guru , toch? Ik denk dan: Speedmasters is hij niet zo van (ik ook niet, trouwens), de Rolex-route is nu wel heel erg vaak gelopen en JLC, VC, e.d… Tja, mooi gemaakt, hoor. Maar ja…

Volgens mij ben jij gewoon toe aan vintage Heuer. Zit de laatste jaren wel behoorlijk in de lift. Maar nog steeds te vinden voor redelijke bedragen.
Vintage Heuer Autavia 1163 GMT Automatic MK2 sold on watchPool24

Of, indien toch liever ‘modern’. Dan zoiets.

Er zitten (heel wat) echte snoepjes tussen. Ik zou zeggen: sla die weg in en laat je verrassen! :blush:

16 likes

Mooi ‘gezwets’ weer in de laatste aflevering mannen.

Mooiste opmerking: ‘aan de periferie van de horloge journalistiek’ :sweat_smile:

4 likes

Prima suggestie :ok_hand:t3:

1 like

:face_with_peeking_eye:

2 likes

Ik mis Sjors.

18 likes

En ik mis de updates van het tour-schema van Helene Fischer :face_holding_back_tears:

3 likes

Maaru… hoorde ik nu goed dat er ELKE vrijdag een nieuwe editie komt?

En wat denk je van ons? Wij willen weer een rant over Autodrop!

4 likes

Wanneer schuift @rjbroer weer aan? Enne ow ja… ik had en heb wat Panerai’s :nerd_face:

8 likes

Engelse drop toch?

2 likes

RJ weet binnenkort weer de weg naar de studio te vinden!

Scherp!

8 likes

Anders ik wel…:drooling_face:

5 likes

Zoals gewoonlijk… je hebt gelijk R :sweat_smile:

1 like

Wie? Haha, maar jij mag inderdaad best weer eens onze oren strelen samen met de heren!

2 likes

Voorstel voor een nieuwe rubriek: bellen met Sjors! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben geen Panerai expert, maar je moet echt de wired lugs Pam’s eens proberen. Super fijne horloges, die lang niet zo groot dragen als je zou denken.

10 likes