Tijdgenoten Podcast (Mannen van de Tijd)

:heart_hands:

2 likes

Hoi Fred,

Kijk eens naar de Panerai modellen uit eind jaren '90

Die hebben nog tritium platen en zijn stiekem heel gaaf. Een paar jaar geleden waren deze heel prijzig, nu zijn ze een stuk aantrekkelijker geprijsd.

ps. Fijn dat jullie terug zijn! Ik heb jullie gemist.

5 likes

Kom graag bakkie halen met die setup

1 like

Wordt naar gekeken

1 like

Kan het waarderen, maar niet mijn kopje thee.

1 like

Ja foute jingle. Om de vrijdag.

1 like

Heerlijke deze Italiaanse kookles tussendoor :rofl:

1 like

Shit. Blijkbaar eten wij de verkeerde pasta😪

1 like

Haha, je bent welkom hoor :wink:

1 like

Nou jongens, jullie gebeden zijn verhoord. 2e Kerstdag komt deel 1 met @rjbroer in jullie ‘podvakje’ geschoven! :star_struck:

31 likes

Oproepje onzer kant; we zoeken wat hulp met de sociale media (Insta)! Wie heeft affiniteit en wil dit oppakken? Vaste shownotes, toffe posts, community uitbouwen. Graag iemand met affini(tijd).Stuur ff een berichtje, dan komen @Twan en ik in contact!

6 likes

+1 volger
Instagram Logo Images & Templates | Free PSD, Photos, and Illustrations for  Facebook & Instagram Posts, Ads, and Stories - rawpixel

1 like

@Zirx echt wat voor jou.

Nee man, ben daar veel te incontine… uuh inconsistent voor

Weer leuke aflevering mannen! Ik heb ook wel gelachen om de ‘minute repeater’ met @De_Guru als de Johan Derksen/Nico Dijkshoorn/Maarten van Rossem van de horloge journalistiek. :joy:
Een goede rant kan ik altijd wel waarderen.

Benieuwd naar de kerstspecial met @rjbroer !

:+1:

2 likes

Ik ook, maar dat belooft niet veel goeds heb ik vernomen.

5 likes

Zo nieuw in de horlogewereld dat mijn eerste seiko vijfje nog moet geleverd worden, maar ik wilde wel even zeggen dat ik door jullie podcast wel steeds verder in deze rabbithole aan het vallen ben. Leuk om te luisteren en ik hoop dat jullie snel weer wat vuur terugvinden.

Groet Hoentie

5 likes

Oké mensen…. Wat zien we hier :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:???

6 likes

Kontje :drooling_face:

1 like

Het Parmezaanse korstje :rocket: