Vooral dát ja: en dan te bedenken dat deze meneer Georges Kern heet en ‘Franse roots’ heeft.
Dus niet George (spreek: Djordjz), maar Georges (spreek: Zjórge … dus zónder de eind -s).
Vooral dát ja: en dan te bedenken dat deze meneer Georges Kern heet en ‘Franse roots’ heeft.
Dus niet George (spreek: Djordjz), maar Georges (spreek: Zjórge … dus zónder de eind -s).
Ja, hij is Duits-Zwitsers, maar heeft naar eigen zeggen (in meerdere interviews) ‘Franse roots’. ![]()
![]()
Jeetje wat een omslachtige manier om jezelf uit te nodigen zeg!
Maar ok, ik ben de flauwste niet. Laten we eens iets plannen ![]()
![]()
![]()
Nah, dat heb ik natuurlijk anderhalf jaar geleden al 'ns gedaan. Wel goed opletten, he! ![]()
Alleen als je het dan wel goed uitspreekt…
Skwèèl?
Nee, skwalee
Vraag maar aan Luigie…
Was weer een leuke aflevering! Bedankt mannen!
I know Ed. Natuurlijk geluisterd, was een heerlijke aflevering. Maar… zoals je hebt gemerkt is de outro van de nieuwe Tijdgenoten podcast niet meer zoals het was.
Nee, dat mis ik ook wel een beetje…
![]()
Maar alleen om de show mee te eindigen he
Pas sinds gisteren begonnen met de podcast te luisteren. Ik heb dus nog wat afleveringen te gaan. Maar Chapeau heren! Leuk om naar te luisteren.
Nieuwe Stijl, daar ben je na 5 afleveringen zo door heen.
Oude Stijl, gewoon bij het begin beginnen. In de kledingkast.
Ongeacht, erg vermakelijke podcasts!
Squale
Leuke aflevering weer mannen! Op één of andere manier vind ik het als Hollander ook altijd wel rustgevend om naar dat Vlaams te luisteren. ![]()
Maar ik miste wel de ‘minute repeater’ deze aflevering. Nu weet ik niet wat ik wel en niet in mijn boodschappenmandje kan doen dit weekend.
Nou, we blijven maar strijden om de onstilbare honger van de luisteraars te verzadigen.
Gisteravond een nieuwe aflevering opgenomen met een oude bekende, komt vrijdag as online!
We gaan in het voorjaar zitten met @TagEd na zijn ongegeneerde smeekbede om over zijn geliefde merk te oreren.
Maarrr, we hebben nog wel een duidelijk gat in het door ons besproken merkenportfolio; Panerai toch @De_Guru
Wie kent een echte liefhebber of ken iemand die goed in het netwerk zit? Zal deze oproep ook in het Panerai only topic plaatsen.
Help us, help you
Hahah leuk genoemd worden op de podcast. Dacht dat @Sjorsson helemaal happy was met de u50. En dan flippert hij hem vanwege de nagellak rode verf op de bezel. Die mij nooit gestoord heeft of opgevallen is ![]()
Mooi hoe iedereen horloges weer anders beleeft.
Santos op komst? Ik zal mijn mening over dat ding maar voor me houden ![]()
Leuk ontwerp dat wel.