Leuke laatste aflevering mannen, lekker slap ouwehoeren
Wanneer kom je nog een keer langs @Sjorsson ?
Goeie aflevering weer! Vanaf het moment dat @Sjorsson te horen was gelijk de gedachte gehad zou die hem dan weer afsluiten met het bekende merk. Prachtig, niet teleurgesteld!
Leuke aflevering over de horloge handel. En wel tricky als er gejat/geroofd wordtā¦
Kijk nu al uit naar een lange auto tot volgende week voor de nieuwe aflevering met Sjors.
Die staat al online, dus ik zou zeggen morgen in de auto stappen ![]()
Heb me weer kostelijk vermaakt!
Heerlijk hoe jullie elkaar soms afzeikenš¤£
Ben benieuwd! Ben pas bij aflevering 125
Ik kan het wat serieuzere, strakkere format van afgelopen maanden prima waarderen, maar ik moet wel zeggen dat deze aflevering āouwe jongens krentenbroodā me toch meer doet en me beter vermaakt. Goed je weer te horen Sjorsson!

![]()
Het is gewoon een interessant verhaal dat best 'ns verteld mag worden, denk ik.
![]()
Wij (ja, ik kom niet alleen) hebben er in ieder geval veel zin in!
En ik heb @Twan alvast een paar data gestuurd waarop wij zouden kunnen. We horen het graag. ![]()
De liefde van @Sjorsson voor Santos begrijp ik wel. Volgens mij hoorde ik je beginnen over de bezel en dat was mijn reden om voor een Dumont te gaan. Doorlopende bezel kon ik niet verdragen.
Het was inderdaad superleuk om @Sjorsson weer te horen! Jullie hebben een heerlijke chemie met zijn drieƫn.
Was weer een leuke afleveringš Bedankt mannen!
Ha! Er is toch altijd plek voor een B-42 in elke collectie?
Leuke aflevering weer, totaal stuurloos van links naar rechts qua onderwerpen. Heerlijk. ![]()
Dingen afkraken, elkaar belachelijk maken, beledigen, ouwehoeren van links naar rechts, oftewel ouderwets genoten vd nieuwste aflevering waarbij het inderdaad voelde als de chemie tussen de 3 musketiers die weer terug was en me menigmaal heeft doen grinniken ![]()
Eens! Nadeel is dat ik het internet weer moet afschuimen om een geschikte Aerospace te vinden.
De community is wel mooi planā¦
Horloge secteā¦
@Sjorsson moet gewoon ArbeidsTijd(genoten)Verkorting aanvragen bij zijn werkgever en leidinggevende thuis. Dan kan hij weer mooi tussen die 2 anderen plaatsnemen.
(Officiƫle term:ArbeidsDuurVerkorting)
Ik luister al tijden graag naar jullie podcast en maak allereerst een diepe buiging hoe ver jullie het geschopt hebben. Nu jullie om een mening vragen over een potentiƫle nieuwe richting wil ik toch even mijn bedenkingen uiten.
Voor mijn gevoel als toehoordertje zijn jullie Tijdgenoten tezamen vrij vlak, strak en zakelijk. Daarin mis ik toch de aanwezigheid van Sjors, omdat zijn flipperitus en de historie tussen Twan en Sjors veel meer dynamiek met zich meebracht. Het feit dat jullie hem in zijn afwezigheid toch nog een beetje kapotmaken vind ik zeker vermakelijk, maar evenzo tekenend voor het symptoom.
Nu is vlak, strak en zakelijk voor een horlogepodcast denk ik helemaal geen gekke insteek, maar nu hebben jullie het over het wat algemener maken van de inhoud. Het aanbod aan algemene/lifestyle podcasts is enorm. Ik vrees dat het publiek vanuit HF deels gedesinteresseerd raakt, terwijl ik twijfel of jullie samen de kracht hebben om algemeen publiek te trekken en te binden.
Slechts mijn bescheiden mening. Ik weet natuurlijk niks van jullie luistercijfers, heb een radiohoofd met de stem van een doventolk, dus neem het vooral met een korrel zout. Ik hoop gewoon dat het wat meer binnen de horloges blijft.