Live podcast vanaf Tijd aan de Zaan misschien ook wel een leuk idee qua specials.
Ik zou daar wel aan mee kunnen doen als ze er mee kunnen leven dat één of andere boeren hork met een matig accent wat dingen komt vertellen over bepaalde merken, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik genoeg weet voor een aflevering van vier uur. ![]()
Dit klinkt als Calimero uit de provincie, nergens voor nodig.
Zoveel tijd krijg je niet eens. ![]()
Zaten ze zelf niet in Brabant? ![]()
Gelukkig maar.
Mooi dat je er polshorloge bij zei, want anders zou ik geneigd zijn om Breguet lip service te geven.
Heel leuk idee! Heel erg benieuwd wat er in het vat zit! Helaas voor jullie ben ik een horloge liefhebber en geen kenner.
O.k., een aantal afleveringen waarbij een merk centraal staat, vind ik een leuk idee!
Dat gezegd hebbende, denk ik persoonlijk dat je de drempel ook niet té hoog moet willen maken. Volgens mij zijn de meeste van ons gewoon enthousiastelingen, met heus de nodige kennis over (een) bepaald(e) merk(en) en wil een aantal van ons ook best een keer vertellen over een merk en het waarom van hun enthousiasme hierover. Maar zullen weinigen zich willen profileren als een ‘professor’, die wel eens even een college komt geven, in de podcast. Maar goed, ik kan ernaast zitten, natuurlijk.
Ikzelf hou het meest van afleveringen met een horlogegerelateerd thema en een leuke, enthousiaste gast. Daarbij mag er van mij best gezellig wat gekeuveld worden en af en toe een dingetje uit het dagelijks leven aan de orde komen.
Overigens, @Twan, heb jij al even die paar data kunnen checken, die we doorgestuurd hebben, voor de TAG Heuer-aflevering?
Ik heb jullie podcast eigenlijk pas een paar maanden terug ontdekt en vind 'm helemaal top.
Jullie onderlinge interactie is geweldig en ik leer in rap tempo over horloges.
Het idee van de specials is goed. Na een paar minuten Seiko wil ik er echt meer van weten. Dus wat mij betreft graag. En dat de geschiedenis van een dergelijk groot merk dan in hoofdlijnen moet is goed: dan kan een nieuwkomer als ik nieuwe info ergens aan ophangen. En worden de specials een succes opent het vanzelf deuren naar een deep dive over de geschiedenis van een bepaald model.
Super leuk! Dank jullie wel!