Hier nieuw luistervoer voor jullie toehoordertjes:
de smikkelkontjes zijn blij
Je hebt gelijk, excuses. De mannen hebben alleen al lang en breed duidelijk gemaakt dat Sjors het niet bolgewerkt krijgt, dus je wens is wat achterhaald.
Ik zal mijn woorden beter afwegen in het vervolg ![]()
Excuses natuurlijk geaccepteerd.
Weer een zeer toffe aflevering. Ik vind het zo grappig dat jullie nog altijd die skx blijven omarmen. Ik heb hem 2 x gehad en 2 x weer verkocht. Mijn alpinist is voor mij wat voor jullie de skx is. Tot de volgende aflevering!
Leuk dat jullie weer afleveringen maken! Als er weer een nieuwe online staat ‘bewaar’ ik hem altijd voor een moment dat ik echt even ongestoord kan luisteren.
Mochten jullie tijd/ruimte hebben, dan zou het leuk zijn om af en toe weer gasten aan tafel te krijgen. Een gesprek met drie mensen geeft simpelweg veel meer dynamiek dan twee. Los van de persoon.
Jemig hebben jullie het smikkelkontjes uit de intro gehaald… Jammer hoor.
Verder top aflevering mannen goed dat jullie er weer zijn.
Oranje, op staal.
Geel op rubber mag maar heel eenzijdig inzetbaar.
Oranje op staal is zo mega inzetbaar met een beetje lef, plus iconisch
Was weer even aangenaam stukje radio onderwegens naar project.
Jullie doen het weer leuk met z’n tweeën. Vooral zo doorgaan!
Wat betreft een snack en/of zomerhorloge snap ik alleen niet waarom jullie haast halsstarrig — zo het lijkt — de Citizen NY0040 duiker links laten liggen.
M.n. de Europese release ervan met de blauwe plaat is zeer mooi naar mijn mening. Deze iconische en karaktervolle duiker oogt misschien vreemd en onaantrekkelijk op de foto (dat vond ik namelijk ook), maar in het echt is het een heerlijke, mooi afgewerkte duiker die zich zeker kan meten met de status van een SKX. De prijs/kwaliteit-verhouding ervan is echt ongekend.
Na lange vakantie weer eens in de auto lekker naar n podcast kunnen luisteren over de Royal Pop. Wat n drama was dat idd. Ik was er toevallig om de hoek bij de Mac toen ik las dat er n hele meute om de hoek zou staan bij de Swatch store ![]()
Dank dank! Goede tip!
Het zit te weinig in mijn systeem om dit draadje geüpdatet te houden en daarmee doe ik al jaren trouwe luisteraars te kort!
Afgelopen aflevering met @Dpvh was weer een toffe kijk op een nieuwe manier van onze hobby beleven. Check vooral ook zijn WatchWrist initiatief! Aflevering onder andere te beluisteren via Spotify
De volgende aflevering die online komt is met vintage connaisseur en vriend van de show @Brick Ook tijdens deze aflevering had hij nog een ‘trick up his sleeve’.
En nog een andere toffe wetenswaardigheid: we proberen de luistercijfers zo goed als mogelijk te analyseren ondanks dat dit met podcasts lastig te doen is. Maar wat we we weten is dat we ruim meer dan 250.000(!) streams hebben in de afgelopen jaren.
Dus een welgemeend dank daarvoor, trouwe luisteraars, trouwe critici, trouwe zeurpieten. We zien jullie 🫶🏼
Hoezo Spotify? Ik luister jullie podcast altijd direct via een vd vele podcast-apps. Of is dit sluikreclame? ![]()
Ik had alleen een linkje van Spotify. Kan overal beluisterd worden ![]()
Kan de “hai hai smikkelkontjes” terug in de leader? Die gast is een held!
Ja is correct, dank! Ik had het 10 minuten voor de opname nog gereageerd naad iemand op Insta. Maar was gewoon abuis.
Ik heb nog steeds warme gevoelens richting die Aerospace.