LANCERING: WatchWrist.net : De plek om je collectie bij te houden!

En een kleine sneakpreview van een aankomende feature… :eyes:

4 likes

Ja ik snap dat jullie nachten niet hebben kunnen slapen omdat jullie in spanning zaten te wachten op deze feature… Dus bij deze!

De Wear Reminder!
Je kent het wel het buitenbeentje van de collectie, krijgt net iets minder liefde dan de rest… Je twijfelt over verkoop, maar wanneer dan? Als ik hem een halfjaar niet uit de kluis haal tsja…

En wat voor de een een half jaar kan zijn, is voor de ander een week al. En misschien hoeft het geen trigger te zijn om te verkopen maar juist om hem weer eens om te slingeren en wie weet vind je opnieuw de liefde :upside_down_face:

edit: gadverdamme wat een misselijkmakend nummer is dat toch ook :joy:

En als je wilt dan krijg je zelfs notifications hierover(PWA), en geen zorgen de wear reminder en de notificaties zijn “Opt-in” dus gaan pas aan zodra jij dat wilt! Want ongevraagde notificaties zit niemand op te wachten!

En ohja omdat de menu structuur een beetje onoverzichtelijk werd heeft die weer een kleine metamorphose doorstaan en zijn zaken beter gegroepeerd. En kun je weer meer focussen op gluren naar je horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kleine demo (niet heel duidelijk dus ik zou het vooral zelf uitproberen :cowboy_hat_face: : )
wear_reminder_2

Screenshots

Wear reminders in-app

Wear reminder info op watch-card

Wear reminder instellingen

Nieuwe “menu” structuur:
image

Stiekem was er technisch best veel voor nodig dus:
(NOG) Meer details
  • wear reminder “bell icon” is enkel zichtbaar is als wear reminder actief is.
  • Push notifications support: Voor zowel ‘native’ mobiel en Desktop browser (PWA)
  • Alles is expliciet opt-in om ergernis te voorkomen
  • Herstructurering van menu structuur en “Account” heet nu accountgegevens
  • Termijn voor watchreminder is zelf in te stellen.
  • Wear reminders worden netjes gescheduled. Dit wil zeggen geen dubbele reminders ook niet bij technische fouten.
  • Wear reminder verschijnt na de termijn, maar om ‘spam te voorkomen’ word er maximaal 1 notifciaties verstuurd ongeacht het aantal horloges wat in aanmerking komt. En notificatie wordt pas na 7 dagen weer opnieuw getoond(ongeacht termijn).

PS : Omdat vooral notifications erg platform afhankelijk zijn kan het zijn dat het niet op elke browser/platform even lekker werkt, trek dan vooral aan de bel :bell:

Staat nu LIVE op …

3 likes

Ik notificaties alvast uitzetten :grin:

1 like

Ja kan voor sommige leden confronterend zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:
Gelukkig staan ze standaard uit haha

1 like

Dit dus :sweat_smile:
Prachtig werk man! Bedankt!

1 like

Te gast bij Tijdgenoten & Update voor de stats Nerds :bar_chart: :nerd_face:

Ik was recentelijk uitgenodigd bij @Twan en @De_Guru bij de Tijdgenoten podcast om te praten over Watchwrist. Mocht je een luchtige en gezellige introductie willen hebben over het platform dan is die aflevering aan te raden :wink: (en de rest van de afleveringen uiteraard ook!)

Linkje naar het HF Topic : LINK
Linkje naar de aflevering: LINK

En tussen de gezelligheid door van het bovenstaande ook nog gewerkt aan een update voor de echte stats liefhebbers :white_check_mark:

Gepersonaliseerde Stats Page Ik snap het, niet iedereen is een grote stats nerd, dus vanaf nu is de stats page compleet naar jouw wensen in te richten. Volgorde van de widgets, welke widget je wel of juist niet wilt zien. Helemaal aan jou. :nail_care: Dit is ook beter schaalbaar dus geeft ook ruimte voor nieuwe widgets in de toekomst.

Nieuwe Stats zoals "Collection by Brand" en "Longest Watch Streak"

-------

Impressie video op Mobile:
edit_wdigets_screen_rec_mobile

Staat NU live op :

En zoals altijd: Feedback, verzoeken : altijd welkom!
Ben wat druk geweest afgelopen tijd, maar ben goed op weg om de DM’s bij te werken :ok_hand:

10 likes

Was gezellig kerel! :muscle:t3:

2 likes

Absoluut! :ok_hand:

Is er nog een invite linkje? :smile:

1 like

Yes!
Er is nog plek! Zie je DM :ok_hand:

1 like

Leuke aflevering! :ok_hand:

2 likes

Zou ik ook nog een invite kunnen krijgen, ben wel nieuwsgierig geworden nu.

2 likes

Ik wil er ook wel een :slight_smile:

2 likes

Thx! Leuk om te horen!

Yes dat kan zeker, zie dm!

Yes, zie dm!

4 likes

Ik zou ook graag een Invite willen…

1 like

U vraagt…
Wij draaien!
Zie dm :mailbox:

Ik zou een invite ook leuk vinden! Mijn nieuwschierigheid is aangewakkerd :slight_smile:

2 likes

In tegenstelling tot mijn eerdere bericht, ben ik toch wel benieuwd nu.
Hebbie nog een linkie?

1 like

Ik zou ook wel een invite willen als dat mogelijk is.

2 likes

Heel goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahah ben benieuwd wat er verandert is :grin:

Zeker! Jullie hebben allemaal een invite toegestuurd gekregen :ok_hand:

2 likes