Weer een hele leuke aflevering! Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen, vooral leuk weer dingen komen die niet elke dag voorbij komen. Oja en gefeliciteerd met je NA de moonswatch
Was weer een aflevering waar van je dacht waar gaat dat naartoe ![]()
![]()
Maar wat een surprise. Ik verheug mij nu al op alles van house of pertijs en met name al die merken.
Wordt nog een flinke uitdaging maar dat is wel toevertrouwd aan jullie. ![]()
Oh en @Twan 34 mm vintage tudor/ Rolex is superleuk en goed te verkrijgen ![]()
eens! sterker nog, daar zitten enorme parels en horologische zwaargewichten tussen.
Genoten van de podcast! Leuk Pertijs! Ik woon in Breda en ben er al vaak geweest, echt een prachtige winkel met een hele mooie collectie
Leuke aflevering weer en de vervolgstap lijkt me een goede keuze en zal veel interessant materiaal opleveren. Ben benieuwd! Het zijn wel verkopers natuurlijk, dus kritisch blijven en laat je niet inpakken ![]()
Mooi de samenwerking met Pertijs!!
Parmigianni aflevering bitte ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jullie een HF-lid nodig als co-host om Parmigianni te bepotelen, dan stel ik me graag beschikbaar ![]()
Kijk eens
top.
echt heerlijk!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe sponsor! Dat is een mooie verrassing. Maar dat is ook slecht en goed nieuws tegelijk:
Slecht nieuws, omdat merken als (Grand) Seiko en Citizen niet meer mogen worden genoemd/besproken in jullie toekomstige afleveringen. ![]()
Goed nieuws, omdat eindelijk Rolex niet meer mag worden genoemd/besproken in jullie toekomstige afleveringen. ![]()
Dat wordt een uitdaging ![]()
![]()
Haha nou het is juist een top samenwerking. De details zullen nog wel bekend(er) worden gemaakt maar we kunnen juist gebruik maken van alles wat zij te bieden hebben, zonder dat we beperkt worden in anderen. Dus alleen maar goed nieuws; Citizen en Rolex blijven gewoon voorkomen ![]()
En dank allen voor de positieve reacties! ![]()
Mooie podcast weer gents!
En is de Nomos die op het forum te koop stond gesnatched door een van jullie? Zat er ook naar te kijken maar was zo weg haha! ![]()
Neen, niet een van ons!
Tof mannen! Ben heel benieuwd, het zijn natuurlijk verkopers, maar die hebben vaak wel genoeg te vertellen wat wij interessant vinden
. Goede ontwikkeling!
Onderstaande plaatste ik net in het topic over Gallet; maar dus ook interessant voor dit topic.
Er is al een hoop over gezegd en geschreven maar het maakt mij toch nog wel heel benieuwd. Ook ik heb mijn vraagtekens bij de prijs in de huidige markt. Maar vind de ontwerpen wel weer tof!
@De_Guru en ik gaan vanmiddag (hopelijk) twee afleveringen besteden aan Gallet.
We zitten bij Pertijs met de hele line up aan modellen.
Als het een beetje meezit deze week al online!
Benieuwd of jullie kunnen ontdekken wat de hernieuwde versie te maken heeft met de vintage Gallet horloges. Ik zie voorlopig geen enkele lineage. Het blijven daarmee goedkopere moderne Breitlings (of Breitlings zijn gewoon dure Gallets).
Maar misschien mis ik iets. Anyway, ik kijk erg uit naar de afleveringen. Ik leer graag iets nieuws.
Oeh Michiel! Ondanks dat er voor een aantal modellen wel (uiterlijke) overeenkomsten zijn, snap ik wel wat je zegt.
Ik ga er (zoals altijd) met een open houding in.
Ik wil ook niet te kritisch zijn, de modellen zien er stuk voor stuk leuk uit. Maar wat de ‘oude’ Gallet zo gaaf maakte was het uurwerk van Excelsior Park. Dat soort dingen, samen met de hooked 7 waren toch wel USPs waar ik naar op zoek ben.
Spannende samenwerking. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen ![]()