tijdig

Splinternieuwe rubberen band van Anonimo gekocht van @tijdig voor mijn Nautilo. De band staat prachtig en is zeer comfortabel. Bedankt Geof! :blush: :+1:

1 like

Horlogeboek voor mijn vader overgenomen van Geof. Erg prettig zaken doen, hartelijk dank en een gezond 2026 toegewenst!

1 like

Rolex magazine gekocht van Geof naar volle tevredenheid :+1:t2:

1 like

Runway 12 (Breitling catalogus) overgenomen van Geof, snelle en zeer geschikte verkoper. :+1:

2 likes

Mooi en nieuw horlogboek van Geoffry gekocht.
Keurig verpakt en verstuurd.

Thanks en wellicht tot een volgende keer.

1 like

@tijdig vandaag een mooi boek mogen ontvangen van Geof, alles was netjes in orde.

1 like

Moonfire boek overgenomen dan @tijdig. Vlotte en prettig communicatie en afhandeling. Snelle verzending. Boek was zoals beschreven nieuw in de folie. Top dus. Zeker een aanrader! Tot de volgende :+1:

1 like

Boek gekocht. Vlot, vriendelijk verlopen en keurig verzonden. Thanks. :a::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign:

1 like

Catalogus gekocht van @tijdig. Snel en netjes ingepakt verzonden. Kortom aanrader! Bedankt.

1 like

Ik heb een mooi magazine van @tijdig overgenomen. Snel en fijn contact en het magazine was binnen no-time binnen. Zeker een aanrader! :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan Geoff. Duidelijk in wat hij voor prijs in gedachten had.
Deal verliep vlot en soepel.
Geniet van het horloge Geoff. Bedankt en wie weet tot een volgende :wink:
Thanks!!!

1 like

Mooi boek overgenomen van @tijdig,
Supersnel verzonden en afgehandeld, keurig netjes verpakt!
Fijn zaken doen met @tijdig.
Dank je wel.

1 like

Leuk en vriendelijk contact. Deal zonder problemen verlopen.

1 like

Goede ervaring gehad me Geoff (tijdig): goede beschrijving van het artikel, snel contact en dito verzending.
Bedankt,
Gianni

1 like