Panerai band overgenomen van Geoffry. Zeer snelle afhandeling.
Alles goed verlopen. Zeker een aanrader.
Vandaag een horloge van Geoffry (@tijdig) overgenomen. Een bijzonder aangenaam en persoonlijk contact gehad bij de overdracht van het horloge. En dan ook nog ontdekken dat er naast een passie voor horloges, nog andere gemeenschappelijke passies zijn!
Kortom, met Geoffry (@tijdig) valt heel prima zaken mee te doen en zal ik ook zeker aanraden! Wellicht tot ziens!
Siebje
Seiko verkocht aan @tijdig : goede communicatie - snelle betaling - aangenaam contact = aanrader !
Geniet van de Seiko hé …
@tijdig heeft mijn Oris overgenomen. Ik kan niets anders zeggen dan een duidelijke, vlotte en gezellige deal. Prettig persoon en afspraken nakomend.
Mijn Zenith verkocht en Omega ingeruild.
Prima contact
Snelle afhandeling.
Dank Geoffry
Prima deal gedaan met Geoffry ( @tijdig ). Sluit me aan bij de vorige schrijver, een aanrader
Horloge van @tijdig overgenomen.
Top verkoper! Had mijn vragen snel en duidelijk beantwoord. Was zelf wat aan de late kant om het horloge op te halen, maar een leuk gesprek gehad en de verkoper had de tijd voor mij genomen.
Aanbevolen dus
Zojuist een heuse parkeerplaatsdeal gedaan met Geoffry Alles naar volle tevredenheid. Top
Vandaag een prachtig horloge van Geoffry (@tijdig) overgenomen. Heel gezellige persoonlijke overdracht.
Absolute aanrader.
Geoffry, nogmaals bedankt!
Boek verkocht aan Geoffry a.k.a. @tijdig Snel kunnen afspreken, gezellig gesprek en keurig betaald. Een aanrader.
@tijdig heeft een horloge van mij gekocht. Was een deal volgens het boekje! Van harte aanbevolen.
Geoff oftewel @tijdig heeft onlangs een hologe van mij gekocht.
Ik heb dit als prettig ervaren omdat Geoff vriendelijk en helder communiceert, en de gemaakte afspraken keurig nakomt.
Al met al een goede ervaring.
Van Geoff (@tijdig) een horloge overgenomen middels een ruildeal. Kort gezegd: betrouwbare, zeer prettige persoon, liefhebber ook. Horloge was perfect, communicatie prima.
Aanrader. Graag tot een volgende keer Geoff!
Geoff heeft een setje Zenith manchetknopen van mij overgenomen. Communicatie en betaling verliepen feilloos. Zorgeloos zaken doen. Dank!
Zeer vriendelijke en serieuze persoon! Het was een waar genoegen! Nogmaals bedankt voor je ernst!
Horloge van Geoffry gekocht. Prima transactie, Geoff kwam het zelfs brengen. Sympathieke vent en een echte liefhebber. Dank nogmaals!
Vandaag Omega band 1171 verkocht aan Geoff,goede communicatie,aardige vent en ook een echte liefhebber
Geoff thanks!
Splinternieuwe rubberen band van Anonimo gekocht van @tijdig voor mijn Nautilo. De band staat prachtig en is zeer comfortabel. Bedankt Geof!