Tijdloos ontwerp of

Al sinds 1946 op de markt en in mijn beleving een tijdloze schoonheid.
Deze 36 mm kan ik bij elke gelegenheid dragen. Van casual tot gekleed.
Een tijdloos ontwerp of gedateerd?
Ben benieuwd naar jullie meningen.
Groet Kontiki.

Explore Robbie Belle

Het ontwerp is tijdloos, maar de 36mm vind ik gedateerd.

Windhund Schreef:

Het ontwerp is tijdloos, maar de 36mm vind ik
gedateerd.

+1
De “nieuwe” met 41mm spreekt mij ook veel meer aan.
Komt gewoon omdat voor mij althans de 36mm gewoon echt net te klein is…

Ik hoop dan ook dat ze (misschien wel vanaf aankomende Basel) met meerdere wijzerplaat variaties gaan komen…

Pieter.

Tijdloos en ik heb smalle polsen dus zou volgens mij 36 mm nog steeds prima kunnen. Daydate of datejust staat ook nog op mijn velanglijstje.

eens met dmc, ik heb ook smalle polsen dus 36mm zou perfect zijn…ware het niet dat als ik zo’n maat om heb ik het een vrij klein klokkie vind…maar das wennen. Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld de nieuw Grand Seiko’s veel gedateerder en klassieker ogen…

Heb deze pas gekocht, maar wel voor mijn vrouw.
Is een 34mm heren horloge maar voor mij echt te klein.

Inderdaad… tijdloos… ik vind deze ook wel mooi… maar da’s ook omdat ie die vermaledijde Mercedes wijzer niet heeft…

Mijn eigen Instrument 1 meet ook slechts 36 mm, maar als je net als ik dunne polsen hebt, dan draagt een 36 mm best mooi…alleen lijkt het een klein klokkie als je em naast een modernere (grotere) legt.

Horloges met een Sunburst wijzerplaat vind ik over het algemeem gewoon mooi…

Deze is er toch ook in 36mm? De airking vind ik heel mooi: Explorer dial, geen datum, geen Mercedes.
Tijdloos design, maar 38mm zou ze voor mij perfect maken.

Spoon1 Schreef:

Heb deze pas gekocht, maar wel voor mijn vrouw.
Is een 34mm heren horloge maar voor mij echt te
klein.

http://i1206.photobucket.com/albums/bb448/mspoon1/
114200nz_003.jpeg

Prachtig die DJ alleen die pukkel hè :smiley:

ik vind em ook tijdloos kwa design, maar idd maatje 41. hoewel de verhouding v 38mm me ook kunnen bekoren.

wel graag op saffier en die pukkel eraf.

Het lensje vind ik absoluut niet storend.
@ kontiki: prachtig horloge, maar natuurlijk ook erg mooi in beeld gebracht.

Alhoewel ik meestal 40 tot 44 mm horloges draag, heb ik ook een 36 mm Turn-O-Graph, en die draagt ook best prettig.
Het heeft ook een beetje te maken met de dikte van de lunette. Bij en oysterquartz zijn die heel fijn, dus het horloge zelf oogt dan best nog wel voldoende groot.