Horloge verkocht aan @Tijdrijp. Hier een prima ervaring met tijdrijp, vlotte communicatie en een goede afhandeling. Tot een volgende keer!
Vanochtend van @Tijdrijp een Sinn overgenomen. Het was prettig om van je te kopen. Naast snel en helder in de communicatie ook vriendelijk en gastvrij. Zou het zo weer doen, bedankt!
Deze week mijn Oris verkocht aan forumlid Sil @Tijdrijp en dat was een prettige ervaring!
Zeer vriendelijke communicatie en snelle betaling! Een aan te bevelen forumlid!
Dank Sil, voor de deal, en heel veel plezier met de Oris gewenst!
EDIT: ik hoor net van Sil dat het horloge het niet doet. Dat overkomt mij voor het eerst en vind ik heel spijtig. We zijn overeengekomen dat Sil direct de aankoopsom ( + retour verzendkosten) door mij terugbetaald krijgt. Bij deze gedaan. Mijn oprechte excuses. Horloge gaat terug naar de horlogemaker die de full service heeft gedaan.
Harry heel ontspannen eindbaas ben jij. Horloge was super snel verzonden en het eerst wat ik zei was wauw wat een mooi ding😍. Helaas deed die helemaal niets ontzettend balen. Vervolgens is het erg netjes opgelost. Zou zo weer blind zaken doen met @anon34385602HFH
Harry nogmaals bedankt!
Wat stond die mooi zeg.
Zeker balen… Voor ons allebei. Gelukkig hebben we het direct opgelost. Bedankt voor het vertrouwen en nogmaals excuses voor het ongemak en de teleurstelling!
Idem topper👌
Zojuist de explorer van @Tijdrijp overgenomen. Zeer prettige communicatie en overdracht! Thanks!
Jij ook bedankt fijn zaken doen met jou!
Vandaag vlotte aankooptransactie gedaan met Sil naar tevredenheid.
Hij geeft snel en correct antwoord en is duidelijk. Bij de overdracht was het op maat maken van de band voor mij, terwijl ik een kop koffie kreeg, geen enkel probleem, erg fijn natuurlijk!
Het was weer aangenaam kennismaken en zakendoen!
Jij ook bedankt Marco het genoegen was wederzijds, Veel plezier ervan!
Gisteren een snelle, leuke en onverwachte deal gemaakt met Sil @Tijdrijp…
Hij zette voor de 9de keer de Tudor te koop en contact gezocht (was toevallig in de buurt) en de deal was zo beklonken
Eerlijke, gezellige horloge ruil dus zou zeker weer zaken met hem doen, bedankt Sil
Thanks Luuk
Gezellig om even te kletsen en de Marine duiker om te slingeren gaaf ding. Tot de volgende keer
Beter laat dan niet …onlangs een mooi Seiko presage horloge van hem overgenomen…Zowel aan -als verkoopproces verliep snel en effectief ,meedenken over overdrachtmogelijkheden perfekt
Aangezien ik tot voor kort vrijwel alles via eBay afhandel en nu meer via het forum een succesvolle aankoop procedure heb afgerond ,kan ik je ten volle aanbevelen als vlot beslissende verkoper met goede waar ! Groet Harry
Onlangs een horloge van Tijdrijp overgenomen. Alles ging zeer snel, zaterdag ochtend deal gemaakt en maandag al binnen en het horloge voldoet geheel aan de beschrijving Top ingepakt voor de verzending.
Tijdrijp dank
Een mooie Christopher Ward Sealander overgenomen van @Tijdrijp.
Hele soepele, prettige en duidelijke communicatie.
Het horloge werd super snel verzonden, was ook nog is bombproof verpakt en in perfecte staat!
Kortom een top ervaring!
Veel plezier ervan topper! Jij ook bedankt voor de snelle en relaxte deal. Aanrader