Tijdstip

Leuke ruildeal gesloten met mede-seikomodder Tegendraads - snel en vriendelijk in de communicatie en keurige verzending.

1 like

Horloge verkocht aan @Tijdstip, prima communicatie en vriendelijk!

1 like

Seiko band overgenomen van @Tijdstip. Fijne deal en erg eerlijk over de staat. Altijd fijn als iets er in het echt (nog) netter uitziet dan op de foto :+1: Na wat verwarring over de verzending was de band er snel bij mij :blush: Aanrader.

1 like

Een paar leuke Seiko onderdelen gekocht van @Tijdstip. Snelle deal, weinig woorden nodig gehad, snel betaald en gelijk netjes verstuurd!

Top.

1 like

Topper, ik zocht een NH35 stem en hij stuurde hem direct op tegen postzegelkosten. Wordt gewaardeerd. Bedankt!

1 like

Mooie Seiko SBDN028 overgenomen van @Tijdstip Snelle en prettige communicatie, zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

snelle deal prettige communicatie tja wat wil je nog meer.

1 like

Via het topic omtrent modden kwam ik in contact met @Tijdstip. Hij had mij aangeboden om een stem op te sturen voor de prijs van een postzegel. Dit was puur uit enthousiasme aangeboden en om een beginnende modder op weg te kunnen helpen. Hoe gaaf is dat?
Een paar dagen later kreeg ik niet 1 stem, maar 2 stems en 6 vingercondoompjes toegestuurd!

Wederom is gebleken hoe leuk en levendig deze hobby kan zijn door de mensen hier op HF! Nogmaals heel erg bedankt! Ik ga me weer compleet overladen met filmpjes en informatie hoe je het beste een stem op maat kan maken :grin:

2 likes

Van Robert (@Tegendraads) een zeer leuke Seiko Premier SKP055 overgenomen voor een aanvaardbare prijs. Jammer genoeg duurde het een flink aantal dagen voordat ik het pakket kon afhalen, maar nu heb ik een heerlijk dragend horloge om de pols met een leuke retro uitstraling, mede dankzij de apart vormgegeven cijfers.
Robert, dank voor de verkoop.

1 like

Recent een deal gedaan met @Tijdstip, ondanks een fout met verzending mijnerzijds goed contact mee gehad en een fijne deal! :+1:

1 like