Tijdwordtactie.nl

Even een voorproefje van wat er gaat gebeuren: http://www.tijdwordtactie.nl

##edit Henrik; “heb het internetadres klikbaar gemaakt”###

goed initiatief !!!
doe mij maar 5 loten, en hopelijk doen alleforumleden mee !!!
groet, frank.

staat genoteerd ik zal later je adres gegevens opvragen via PB
ps. dit kan nog even duren

Mooie heldere informatie. Bedankt. Alleen wat ik ngo niet snap is dat de meeting de 29e Oktober is, maar je kan loten kopen van 29 Okt. t/m 29 Dec. Wanneer is dan de loting, na de 29e December neem ik aan? En is dan de 29e Okt. een soort van kijkdag/meeting?

Ja dat is zo jaap-wim dan komen er een hoop juweliers , horloge makers en horloge liefhebbers die dan kunnen praten en er zijn wat mooie horloge collecties te bewonderen en er staat een hapje en een drankje klaar.
het is namelijk ook heel nuttig om zo eens met leveranciers juweliers en consument samen eens over horloges te praten misschien komen er wel heel mooie producten uit, je weet maar nooit.

Weet je wat leuk is die zondag komen er twee horlogemakers (Van Peijnenburg) en kun je je horloge testen op waterdichtheid en ze kunnen hem afstellen.

Mooi initiatief voor een heel erg goed doel! Misschien een idee om hier een sticky topic van te maken, Henrik?

er komt een nieuwe website en als die actief is dan komen we echt naar buiten dit is een klein voorproefje.

zijn er mensen die geintereseerd zijn om die dag erbij te zijn?

29 oktober 2006

Absoluut!!!

Ruud

Ja, alleen geven zowel de website als het blad Watching weinig info over hoe je er bij kunt zijn. Of lees ik er overheen?

Guus

Moet ik me er voor inschrijven of aanmelden dan? Misschien kun je hierover wat meer info verstrekken Martijn.

Het is de bedoeling dat iedereen van het horlogeforum straks een uitnodiging krijgt.
je moet dan wel een mailtje of fax sturen zodat wij alle gegevens door kunnen geven ( dit uit veiligheid )
Als je er bent zul je jezelf even moeten legitimeren.

Loten Kun je vanaf 29 oktober kopen voor 10 euro per stuk of per boekje va 25 stuks je kunt er wel al bestellen dit doe je via e-mail info@tijdwordtactie.nl

Een mooie actie, ik zal contact opnemen voor een paar loten, ongeacht de prijzen. Is een erg goed doel.

Ik weet niet of ik er bij kan zijn. Lijkt me wel heel leuk om een paar mensen van hier te ontmoeten.

count me in.
groet, frank.

[size=18] voor 50 loten = 500e je steunt hiermee de KIKA actie.[/size]
meer info: www.tijdwordtactie.nl

Ik stel mijn nieuwe Kiber ter beschikking voor 50 loten. Je steunt hiermee een zeer goed doel en je ontvangt de KIBER 6010 – 1026

Compleet met papieren en bewaarbox

Specs:
Caliber - ETA UNITAS 6497 - handopwinder
Kast - STAINLESS STEEL
Glas - MINERAL / PUSHCROWN
Band - BLACK LEATHER
staat 100%
Functions: hours, minutes, small seconds, mecanique handwind. Measurements: Ø 48mm, height 14mm

Specs:

Meer informatie www.kiber.nl

Kiber springs from the combination of Swiss precision and Dutch trademanship. Top quality and a rebellious nature combined into beautiful watches. Unlike any other established brand. And not meant for pilots or F1 drivers only. Kiber is for all watch lovers.

Founding fathers of Kiber are two Dutch entrepreneurs. Rebellious business men and very passionate about watches. Lovers of quality. Affordable quality. That is what Kiber is all about: Swiss quality with Dutch guts.

En wie krijgt die 50 loten dan: jij? Dan lijkt me dit een verkapte verkoop-advertentie :S

Als je écht wat wilt doen dan verkoop je je horloge en geef je de opbrengst aan Kika…

Ik snap het ook niet helemaal. Hoe zit dat met die 50 loten…


1 - Het Kiber horloge dus te koop voor 50 loten van de KIKA-actie.
2 - in ruil voor de loten ontvang je het horloge.
Hierdoor is de actie - 500e rijker.

Deze gedachte kwam gister morgen bij mij op. Het lijkt mij een prima idee.
Als je er anders over denkt, prima.

Ik weet dat je hier niet mag verkopen, maar in dit geval is het voor een goed doel.
En als het niet mag dan word het wel verwijderd.