Tijner

Afgelopen vrijdag mijn net verworven Tudor BB36mm verkocht aan Martijn @Tijner, na contact heeft hij een snelle beslissing genomen en gelijk een afspraak gemaakt om het horloge over te nemen.

Eerlijke, snelle en faire deal, dus een aanrader en zou zeker nogmaals zaken doen met @Tijner.

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Van de week een deal gesloten met @Tijner
Prima en vlotter communicatie. Vlotte betaling.
Al met al een aanrader wat mij betreft!

1 like

Horloge verkocht aan Martijn @Tijner, prettig contact, snelle vertraging en een berichtje met foto na ontvangst :+1:t2::+1:t2:.

Al met al een fijne deal. Zaken doen met dit forumlid is zeker een aanrader :ok_hand:t2:.

1 like

Horloge verkocht aan Martijn @Tijner. Alles prima verlopen, dus goed zaken mee te doen :smiley: :+1:

1 like

2 Natos gekocht van @Tijner

Top!

1 like

Vintage Seiko Sportsman verkocht aan Martijn. Enthousiast en vriendelijk lid en dus zeker een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Tijner , ech t een prima communicatie, Matijn is een aanrader daar kan je prima zaken mee doen :ok_hand:

1 like

Ik heb onlangs een travel case verkocht aan @Tijner . De communicatie was aangenaam en de betaling al even vlot. Alles goed verlopen dus! :+1:

1 like

Op zondagavond onder het genot van een biertje met beide collecties op tafel een horloge geruild met @Tijner. Aanrader om zaken mee te doen! Komt afspraken netjes na en is bovendien een gezellige gast. Dit soort ontmoetingen maakt het forum leuk. :ok_hand:

Veel plezier met je NA Martijn! :large_blue_circle:

2 likes

Een paar bandjes overgenomen van Martijn. Dat ging allemaal vlot en de bandjes lagen al snel in de brievenbus. Thanks! :ok_hand:

1 like

Zoals vorige keer alles weer vlot verlopen. Veel plezier ermee @Tijner :+1:

Archimede flieger overgenomen van @Tijner, snelle deal (verzonden) en fijn communicatie!

1 like

Van @Tijner heb ik twee bandjes overgenomen. Prettige deal, aanbevolen.

1 like

Een nette Tudor overgenomen van Martijn , hij was voor zijn werk redelijk in de buurt dus kwam deze zelfs langsbrengen :+1:
Al eerder ook wat verkocht aan Martijn en ook regelmatig pb contact en dat verloopt altijd prima .

1 like

Altijd prima zakendoen met @Tijner, ik heb uitsluitend positieve ervaringen met Martijn, als koper en als verkoper.

1 like

Vorige week een gesp van @Tijner overgenomen. Vlotte deal en snelle verzending. Aanrader dus!

1 like

Zonet een Omega gesp overgenomen van Martijn. Eerlijke prijs, vlotte communicatie en vliegensvlugge verzending… kan niet beter! :+1:

1 like

Vorige week een mooie watch roll van Martijn ontvangen voor een vriendelijk prijsje. Fijne communicatie, ook geduldig want wou er nog even over na kunnen denken. Bedankt!

1 like

Horloge gekocht van Martijn. Kwartiertje na aanmaken topic bericht gestuurd, vijf minuten later was het een deal. Volgende dag verstuurd. Dag later netjes verpakt in huis.

Helemaal top. Thanks @Tijner

1 like

Net een band verkocht aan @tijner . De communicatie is altijd fijn en de betaling is vlot. Topkerel, aanrader! :+1:

1 like