Tik tok

Lachen​:rofl::rofl::rofl: en vanaf 1.40 min ook mooie horloges te zien. Ik ga ook rappen en hip hop maken!

ik kan namelijk heel goed ppprrrrrrrdddd na doen🤣

Zielige mensen. :grimacing:

2 likes

Het is niet populair om te zeggen dat je dingen haat, want negatief en zo.

Ik haat Boef, zijn volgelingen dit soort muziek. Ik haat het gewoon.

1 like

Maar een rollie doet toch geen tik tok maar heel snel tik tik tik tik tik???

1 like

Ik denk dat meneer Boef de Rolex tru-beat nog niet ontdekt heeft :joy:

Waarom?

Welles!

2 likes

Dacht ik ook meteen aan! En wel meer vooraanstaande merken met Quartz.

1 like

Denk niet dat ze die bedoelen maar oké you got me :frowning:

1 like

Nou, dat tik-tok komt door het echappement.

Google leert ons onder andere dit:

Dat ze Spring Drive niet noemen in termen van innovatie van het echappement is een doodzonde, maar ja, die doen geen tik-tok meer.

Dat gezegd hebbende ben ik echt, echt helemaal zat van fucking auto-tune. Serieus, van de 50 nummers op Soundcloud die ze vinden dat ik voor 2019 in de gaten moet houden zijn er, ik poep je niet, 48 met auto-tune. En de “prrt”, en de kale high-hat / clap als eenzame percussie-noot naast een kale baslijn.

Ik dacht niet dat ik het nog eens ging zeggen, maar jezus, wat is hip-hop toch een saaie, commerciële en domme meuk geworden de laatste jaren.

Man man man man man.

Gelukkg zijn er nog oudgedienden actief.

Zo.

1 like

Je wordt oud😉 net als de generatie kloof tussen jou (groot) ouders. Kan me niet voorstellen dat die los gaan op Ice cube . Die vonden jou muziek vast en zeker ook niet te pruimen. In de loop der tijd veranderen dingen, of je het bevalt of niet. zuurpruim😉

2 likes

Volgens mij bedoelen ze met “waarom doet jouw Rolie steeds tik tok” dat jouw Rolex een neppert is omdat ie tikt en hun de real deal hebben omdat ie zweeft.

2 likes

Integendeel, was er maar verandering, misschien dat ik dan nog eens een krent in die brij kon vinden.

Ik groeide op met blues, rock en, verrassend genoeg, slechte bluesrock. Grappig genoeg ben ik pas de laatste 10, 12 jaar echt in de hip-hop gedoken. Er is niet zoiets als “jouw muziek” (see what I did there?). Ik luister net zo makkelijk naar Wim Sonneveld als Mac Miller, Mstislav Rostropovich of de zigeunergekte van Fanfare Ciocarlia. Donnie? Top, met Bas Bron aan de knoppen.

Dat ik durf te zeggen dat die platte, homogene, glitchy auto-tune meuk die 99% van de Nederlandse hip-hop van dit moment derivatief, stompzinnig en slecht is heeft geen reet te maken met m’n leeftijd of een aversie voor verandering.

Nee, dan liever dit.