Tikkeltje onbeleefd: introductie na een maand

Beste horlogeliefhebbers,

Na een maand hier met plezier rondgekeken te hebben lijkt het me toch tijd voor een (korte introductie). Ik verwacht namelijk dat ik dit forum in de toekomst nog met enige regelmaat bezoek. In het kort: 30 jaar, woonachtig in Utrecht en liefhebber van mooi gemaakt, kwalitatief hoogwaardige spullen. Of het nou mooi gemaakte schoenen zijn, een goed pak of horloges.

Momenteel ben ik in het bezit van een Stowa Flieger, een Tag Heuer Racer en mijn Suunto GPS horloge. De Tag Heuer was mijn eerste ‘echte’ horloge wat ik van mijn moeder kreeg als eindexamen cadeau 12 jaar geleden. Mijn eerste eigen aanschaf was de Stowa Flieger. Heel fijn horloge en leuk om zoiets voor jezelf aan te schaffen!

Het verlanglijstje voor de toekomst is een stuk langer, waarbij ik op termijn nog van plan ben een mooie IWC aan te schaffen. Maar die aanschaf behoeft nog enige psychologische verantwoording (van forumleden :wink: .

Tot in de discussies op het forum!

Hartelijke groet,

Jan

17 likes

Welkom Jan! Dat is al een mooie verzameling. Maarrr, waar blijven de foto’s? :wink:

1 like

Welkom Jan! Als je het forum goed hebt gevolgd, dan weet je dat we hier erg gehecht zijn aan foto’s.

1 like

Welkom
:date:

1 like

Welkom

1 like

Tis je vergeven, van harte welkom :smile::+1:

1 like

Schandalig! Stiekem naar binnen glippen, maand in de hoek meegluren en dan pas jezelf voorstellen!
Nee : Welkom! En kom maar door met die foto’s!

1 like

Bij deze de foto’s. De foto’s van de Suunto zal ik jullie besparen :slight_smile:

15 likes

Welkom :grinning:

1 like

Beter laat dan pasen… ofwel… alsnog welkom!.. :slight_smile:

Utrecht he?.. daar zit ook een horlogeliefhebber die al jaren zijn horloges aan de man brengt, ik denk dat je bij Hubert Pellikaan wel iets van je gading kan vinden, en dat is min of meer standaard “HF-approved”…:slight_smile:

1 like

Welkom bij deze verslaving!🖒😎

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die inspirerende kring van HorlogeForum!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom kerel! Meer 030 en meer IWC ik ben helemaal voor! :wink:

1 like

Welkom! Lekker hoor, die Stowa.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Bedankt voor het warme welkom!

Nou, alsnog welkom op Horlogeforum dan, Jan!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fliegerfan ben en eigenlijk ook niets heb met het merk Stowa. Maar dat is ook wel weer leuk aan HF. Een veelheid aan merken, modellen en smaken!

Je TAG Heuer F1 vind ik wel weer erg leuk!:+1:
Een merk met een mooie historie en een aantal prachtige modellen! Hier op HF is TAG Heuer nogal ondergewaardeerd. Maar in de echte wereld is het één van de meest succesvolle premium merken en één van de weinige die afgelopen jaar een winstgroei heeft doorgemaakt. En terecht, imo!
Een mooi cadeau! Als mijn moeder toch zo veel van mij hield. Het enige horloge dat ik ooit van m’n ouders kreeg was een Casio. Toen zelf nog maar een Swatch erbij gekocht, want die vond ik veel cooler! We hebben het hier over de jaren '80 en ja, ik word echt oud…:confused::wink:

Anyway, veel plezier op HF en met de horlogehobby!

1 like

Welkom op HF .

1 like

Welkom en een mooie tijd!
:white_check_mark:

1 like