Tilo

Mooie Rolex OP overgenomen van @Tilo. Met Tijl is goed zaken te doen. Komt zijn afspraken prima na. Bedankt Tijl. Ook @Number4 bedankt voor de tip.

2 likes

Mooie Zenith overgenomen van @Tilo. Behulpzame en vriendelijke verkoper :+1:

1 like

Ha ik heb en referentie pagina :smiley::joy::joy:

Bedankt, net als jij gewoon een liefhebber van mooie leuke horloges :slightly_smiling_face:

1 like

Mooie chronomat overgenomen van @Tilo. Horloge was zoals beschreven in advertentie. Fijne open en eerlijke communicatie. Horloge was “bezorger-proof” (dat is de overtreffende trap van bom-proef) ingepakt.

Helemaal zoals het heurt op HF. Aanrader dus👍🏻

1 like

Vandaag mijn IWC aan @Tilo verkocht. Fijne vent en deal soepel verlopen. Warm aanbevolen.

Soms kom je op plekken waarbij tijd en ruimte lijken weg te vallen in een zwart gat, twee uur gezelligheid (waarbij zelfs de koffie werd weggegeven door het bedienend personeel omdat het plezier er kennelijk vanaf spatte) later een leuke transactie afgerond met @Tilo Tijl.

Komt met mijn hoogste aanbeveling, je hoeft dan ook niet te aarzelen om een transactie met hem aan te vangen.

Nogmaals dank voor alles en graag tot een volgende keer.

1 like

Zojuist een mooi horloge bij @Tilo (Tijl) opgehaald. Ik sluit me graag aan bij bovenstaande reacties en heb ook een prima ervaring gehad. Het grappige was dat er al weken contact was over het horloge en dat Tijl zelfs eens was langs gereden zodat ik even kon kijken.

Super hoor!

1 like

Prachtige IWC overgenomen van @Tilo

Lekkere koffie en chocolade✅ Super ontvangst en mooie deal met een mede liefhebber.

Ik kan Tijl zeker aanraden en zou direct weer met hem zaken doen, dank Tijl!

1 like

Mooi Tank overgenomen van Tijl @Tilo vandaag. Alles zoals aangeboden en vlotte communicatie!

Bedankt en wellicht tot ziens!

1 like

@Tilo Tijl heeft mij zijn mooie Citizen challenge diver verkocht.

Gelukkig vond hij mijn bod niet te smerig. Kanonne wat een parel :heart_eyes:

Met een beetje “Abel” liefde ziet hij er zo uit. Geschikt voor de permanente collectie👍
Tijl. Bedankt ik heb weer een Vinkje kunnen zetten.

2 likes

Aantal bandjes overgenomen van Tijl @Tilo.
Mooie bandjes, prima prijs, alles snel en duidelijk, top!
Tijl bedankt :+1:

1 like

Gisteren heeft @Tilo de Tudor Prince Date Day overgenomen. Tijl komt netjes zijn afspraken na en is bovendien een gezellige kerel. :ok_hand: In het avondzonnetje op het terras bij Van der Valk heeft hij de Prince overgenomen en hebben we nog even gezellig gepraat over de hobby.

Tijl is een aanrader om zaken mee te doen, 10/10. :+1: Heel veel plezier met je NA.

1 like

Leuk Seikootje overgenomen van @Tilo.
Snelle deal, prima communicatie en nog betere afhandeling.

Tijl bedankt!

1 like

Fijne deal gesloten met @Tilo. Oprechte en vriendelijke gozer waarmee je ook lang kunt praten over de horlogehobby. Beveel hem van harte aan!

1 like

Snelle deal met Tijl @tilo. Vriendelijke kerel die snel betaald. Niks dan goeds te melden dus.

1 like

Prima deal met Tijl. Daarnaast ook een zeer geschikte kerel voor een leuk hobby gesprek! Sociaal, fair en oprecht, ik kan hem aanbevelen!

1 like

Horloge verkocht aan Tilo.
Prettige ervaring, vriendelijk en aardig persoon die veel kennis heeft.
En communicatie vooraf was perfect, kunnen veel personen hier op HF nog van leren.

1 like

Omega over mogen nemen van Tijl. Echte liefhebber met veel horlogekennis. Kent elk type wat je noemt :slight_smile:

Aangeraden zaken mee te doen, aardige kerel :+1:

3 likes

Ook hier een hele leuke ervaring met Tijl @Tilo.
Horloge geruild en bijzonder leuk contact voor en tijdens de deal. Liefhebber pur sang! :star::star::star::star::star:

1 like