Time DOES matters

Meerdere Vostok’s gekocht in Rusland, Oekraine, en altijd kwamen ze heel aan.
Nu gezwicht voor een Vostok uit Meppel van verkoper ‘time DOES matter’.

Na een kleine week staat de postbode voor de deur met een verdacht rammelend doosje, de Vostok is omhuld met een plastic zakje en in een ruim doosje gedaan, maar zonder kussentje of vulmateriaal. Heeft duidelijk een hoop beweging gehad, maar niet de goede, resultaat, stopt om de haverklap.

Discussie met ‘time Does matter’ loopt op niets uit, kan zich ook niet meer echt voor de geest halen hoe de klok verpakt zat.

Zonde van zo’n leuk klokje, hoed u dus voor deze ‘meesterverpakker’

Jammer. Zeker bij een (ver)koop binnen het forum hoop je dit soort dingen in onderling overleg op te kunnen lossen.

Beste,

ik citeer:
“kan zich ook niet meer echt voor de geest halen hoe de klok verpakt zat.”

Totaal onjuist en erg vervelend dat dit zo gemeld word.
ik heb via PB duidelijk omschreven hoe het horloge verpakt is en heb het zeker niet gewoon in een plastic zakje gedaan.

Nogmaals zal ik hier omschrijven hoe het horloge is ingepakt zoals ik dat ook in het prive bericht naar finse heb gedaan.
Nadat “finse25” omschreef dat ik het enkel in een dun bubbeltjesplastic had gewikkeld en het los in de doos zat…

Ik citeer mijzelf:
Ik heb het in een boterhamzakje gepakt en een dun

bubbeltjes plastic is hier niet aan te pas
gekomen, geen idee waar je dat hebt ontdekt maar
het zal niet in het door mij ingepakte doosje
hebben gezeten.
Ik heb gezorgd dat het klokje onder en boven een
dikke 3cm lucht kussen had.
Doordat het luchtkussen onder en boven zo dik was
kon het onmogelijk met het doosje in aanraking
komen.
Ik vind het opmerkelijk dat je de inpakmethode en
materialen voor mij onherkenbaar omschrijft.

Ik vind het zeer vervelend dat ik hier nu wordt omschreven als een verkoper die zijn waar niet naar behoren inpakt.

Dat het klokje kapot is vind ik heel vervelen, nooit eerder mee gemaakt maar het kan gebeuren, hoe de PTT met haar paketten omspringt is u allen we bekend neem ik aan?

Tot slot heeft de koper mij hier neergezet met onwaarheden, zo zou ik mij niet kunnen herinneren hoe het klokje is ingepakt, onzin.
Erg jammer hier op het forum een negatieve feed back te krijgen.

Groet.