Time_Lord

Vorige keer een horloge verkocht aan Gerard @gmb80 , maar deze week was het andersom :slight_smile:
Horloge lag de volgende dag al op de deurmat. Bedankt Gerard, voor wederom een fijne deal!

2 likes

Paar klokkies gefikst voor Gerard :wink: , zo lang als ik er deze keer over deed, zo snel was hij wederom met betalen. :sweat_smile: Thanks man! :+1:

1 like

Horlogeband verkocht aan @Time_Lord.
Goede communicatie en vlugge betaling. Thanks!

1 like

Rainer box verkocht aan een leuke HF prijs aan @Time_Lord. Is een plezier om zaken te doen met Gerard. Is voor herhaling vatbaar. Snelle betaler en vlotte communicatie! Veel plezier ermee.

1 like

Gerard, de hoeveelste deal is dit nou? Wederom een vlekkeloze deal met @Time_Lord gesloten.
Dit verdient een gifje wat mijn gevoel voor deze deal duidelijk weergeeft.

tralala

3 likes

:joy:
yes yes yes
Anytime again!

1 like

Band gekocht van Gerard. Wederom een prima transactie en zeer vlotte deal.
Hartelijk dank, top!

1 like

Horlogeband verkocht aan @Time_Lord en ik kan zeker zeggen dat dat goed is afgelopen. Snelle communicatie en een snelle betaler! Ik heb geen moment getwijfeld over deze deal. Super bedankt, Gerard!

1 like

Horloge overgenomen van Gerard @Time_Lord. Vlotte communicatie en horloge in de staat zoals beschreven! Zeker een aanrader :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Ik heb onlangs een prettige deal gesloten met @Time_Lord. De communicatie verliep zeer soepel en ik had mijn nieuwe aanwinst snel in huis.

1 like

Van Gerard @Time_Lord zijn prachtige Seiko Lord Marvel over mogen nemen. Vriendelijke communicatie, goede afspraken gemaakt, kortom een aanrader! En erg blij met het fraaie horloge! Bedankt…

1 like

Onlangs mijn Tag Heuer verkocht aan Gerard @Time_Lord , zeer plezierig contact en een uiterst correcte manier van zaken doen. Kan Gerard dan ook van harte aanbevelen :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Time_Lord. Soepele deal, en een aardige vent. Altijd vertrouwd zaken doen met forumleden, en Gerard is hier een goed voorbeeld van. Aanrader! :+1:t2:

1 like

Mijn SKX013 aan Gerard @Time_Lord verkocht. In het verleden ook al eens zaken mee gedaan. En opnieuw top! Supersnelle deal, vriendelijke communicatie en razendsnelle betaling. Aanrader!

1 like

Bandje overgenomen van @Time_Lord
Snelle duidelijke communicatie en snel op de post gegaan.
Aanrader dus!

1 like

SKX013 overgenomen van Gerard. @Time_Lord Heel vriendelijk en vlot contact, snelle deal en warme ontvangst bij hem thuis. Van harte aanbevolen! :slight_smile: :+1:

1 like

Bandje overgenomen van @Time_Lord en perfecte ervaring.:ok_hand: Berichtje, transactie en sneller dan de post het kan verzorgen, in de brievenbus afgeleverd. Wat een service en nogmaals bedankt Gerard!:ok_hand:

1 like

Een Rainer horlogedoos overgenomen van @Time_Lord. Alles netjes afgehandeld. Prettige communicatie, snel verzonden, goed verpakt en de doos is in de staat zoals omschreven.

Dankjewel!

1 like

Seikootje verkocht aan Gerard. Relaxt als vanouds.

1 like

Gaaf Seikootje van Gerard gekocht @Time_Lord …volgens mij hetzelfde Seikootje wat hierboven van @anon50762135 staat :arrow_up::joy: …Loop ik alweer met een ex van je te klooien :grin:

Deal met Gerard super geregeld en zeer netjes verpakt aangekomen :ok_hand: …Bedankt voor de ‘Batman’ Gerard :+1::grinning:

2 likes