Vorige keer een horloge verkocht aan Gerard @gmb80 , maar deze week was het andersom
Horloge lag de volgende dag al op de deurmat. Bedankt Gerard, voor wederom een fijne deal!
Paar klokkies gefikst voor Gerard , zo lang als ik er deze keer over deed, zo snel was hij wederom met betalen.
Thanks man!
Rainer box verkocht aan een leuke HF prijs aan @Time_Lord. Is een plezier om zaken te doen met Gerard. Is voor herhaling vatbaar. Snelle betaler en vlotte communicatie! Veel plezier ermee.
Gerard, de hoeveelste deal is dit nou? Wederom een vlekkeloze deal met @Time_Lord gesloten.
Dit verdient een gifje wat mijn gevoel voor deze deal duidelijk weergeeft.
yes yes yes
Anytime again!
Band gekocht van Gerard. Wederom een prima transactie en zeer vlotte deal.
Hartelijk dank, top!
Horlogeband verkocht aan @Time_Lord en ik kan zeker zeggen dat dat goed is afgelopen. Snelle communicatie en een snelle betaler! Ik heb geen moment getwijfeld over deze deal. Super bedankt, Gerard!
Horloge overgenomen van Gerard @Time_Lord. Vlotte communicatie en horloge in de staat zoals beschreven! Zeker een aanrader
Ik heb onlangs een prettige deal gesloten met @Time_Lord. De communicatie verliep zeer soepel en ik had mijn nieuwe aanwinst snel in huis.
Van Gerard @Time_Lord zijn prachtige Seiko Lord Marvel over mogen nemen. Vriendelijke communicatie, goede afspraken gemaakt, kortom een aanrader! En erg blij met het fraaie horloge! Bedankt…
Onlangs mijn Tag Heuer verkocht aan Gerard @Time_Lord , zeer plezierig contact en een uiterst correcte manier van zaken doen. Kan Gerard dan ook van harte aanbevelen
Horloge verkocht aan @Time_Lord. Soepele deal, en een aardige vent. Altijd vertrouwd zaken doen met forumleden, en Gerard is hier een goed voorbeeld van. Aanrader!
Mijn SKX013 aan Gerard @Time_Lord verkocht. In het verleden ook al eens zaken mee gedaan. En opnieuw top! Supersnelle deal, vriendelijke communicatie en razendsnelle betaling. Aanrader!
Bandje overgenomen van @Time_Lord
Snelle duidelijke communicatie en snel op de post gegaan.
Aanrader dus!
SKX013 overgenomen van Gerard. @Time_Lord Heel vriendelijk en vlot contact, snelle deal en warme ontvangst bij hem thuis. Van harte aanbevolen!
Bandje overgenomen van @Time_Lord en perfecte ervaring. Berichtje, transactie en sneller dan de post het kan verzorgen, in de brievenbus afgeleverd. Wat een service en nogmaals bedankt Gerard!
Een Rainer horlogedoos overgenomen van @Time_Lord. Alles netjes afgehandeld. Prettige communicatie, snel verzonden, goed verpakt en de doos is in de staat zoals omschreven.
Dankjewel!
Seikootje verkocht aan Gerard. Relaxt als vanouds.
Gaaf Seikootje van Gerard gekocht @Time_Lord …volgens mij hetzelfde Seikootje wat hierboven van @anon50762135 staat ️
…Loop ik alweer met een ex van je te klooien
Deal met Gerard super geregeld en zeer netjes verpakt aangekomen …Bedankt voor de ‘Batman’ Gerard