Rainer box verkocht aan Gerard, prima en probleemloze transactie .
Dank voor de snelle afhandeling en veel plezier met de box
Ook weer een uitstekende deal met Gerard gesloten. Deze man is een toppertje.
Een mooi leren bandje overgenomen van Gerard @Time_Lord .
Snelle communicatie en een dag later lag het in de bus!
100% Top!
Set horlogebanden verkocht aan Gerard. Snelle betaling, goede communicatie - aanrader!
Top ervaring met Gerard @Time_Lord ook hier. Rolex ballpoint overgenomen deze week. Communicatie vriendelijk en efficiënt. Razendsnelle verzending en echte bullet proof verpakking. TOP! Graag weer tot een volgende deal!
Supersnelle en vlotte deal ook hier met @Time_Lord aka Gerard. Jammer genoeg was ik niet snel genoeg om ook de nato mee te pikken .
Snelle en vriendelijke communicatie, pakketje lag al klaar alvorens m’n betaling van BE naar NL aangekomen was.
100% would by from or sell to again!
Bandje gekocht van Gerard @Time_Lord. Aangename communicatie als altijd, en letterlijk vijf minuten nadat ik had gezegd het te willen kopen postte Gerard een foto van de gevulde enveloppe. Snellere service kan niet.
Absolute aanrader!
Heel veel dank voor de mooie Damasko en fijne afhandeling.
Een climmerick waard:
mooie deal gescoord,
Communicatie precies zoals het hoort,
Met de prijs en het bandje
Was absoluut niets aan het handje
Dank je wel @time_lord
Bandje gekocht van @Time_Lord
Goed contact en dezelfde dag nog verstuurd.
Er zat geen keeper bij (wat overigens gewoon te zien was in de foro vd advertenrie). Toen ik gerard daar een berichtje over stuurde is hij thuis gaan zoeken en heeft hij deze nog na gestuurd. Top!
Op 3 februari een Oris Big Crown Pointer Date gekocht van @Time_Lord. Ik heb nu pas trustlevel 2 op het forum, vandaar de late review
Communicatie was top, afgesproken op het station en een fijne transactie
Onlangs hier op het forum een mooie vintage Vulcain overgenomen van @Time_Lord. Zoals de reacties hierboven beschrijven was het een transactie uit het boekje heldere en zeer vlotte communicatie, snelle verzending - wat wil je meer.
Zeker een aanrader, wie weet tot een volgende keer Gerard!
Groet, Matthijs
Bandje overgenomen van @Time_Lord en dat ging razendsnel.
Prima zaken doen met Gerard, aanrader
Horloge verkocht aan @Time_Lord.
Zeer prettige deal. Vriendelijke communicatie, reëel bod en snel betaald. Aanrader
Bandje verkocht aan Gerard @Time_Lord. Fijn zaken doen zo. Prettig contact en snel betaald. Echte aanrader!