Time_Lord

Gerard heeft vintage Enicar van mij overgenomen. De deal was snel rond en het contact was prettig.
Met @Time_Lord kun je prima zaken doen.

Veel plezier met het horloge!

1 like

Poljot van Gerard @Time_Lord overgenomen. Gerard bood hem mij aan nadat hij zag dat ik er eentje zocht. Snelle en prettige deal met Gerard. Zo hoort het :+1:

1 like

Leuke koop van @Time_Lord Gerard.
Zoals gewend hier op het HF: snel, correct en sympathiek!!
Wat wil een mens meer!!!

1 like

Ook supersnelle verkoop van een horlogeband, waarvoor de complimenten aan @Time_Lord!!

1 like

Een… PEN… verkocht aan Gerard, @Time_Lord is een vriendelijke, vlot schakelende vent, aanrader!

1 like

Leuke Seiko gekocht van @Time_Lord
Vlotte communicatie en afhandeling, aanrader dus.

Gerard, bedankt!

1 like

Vandaag eindelijk een Super Seville om de pols dankzij Gerard. Fijne communicatie, geen gezeik. Dichtbij huis de overdracht kunnen doen en even snel horloges bekeken. Aanrader!

1 like

2 bandjes verkocht aan @Time_Lord.
Na wat leuke berichtenwisseling en wat gedoe van postNL uiteindelijk een prima verkoop.
Top!

1 like

Ik heb een leuke ruildeal gedaan met @Time_Lord. Zeer over te spreken :+1:

1 like

De zoveelste vlekkeloze deal met @Time_Lord
:star::star::star::star::star:

1 like

Ook hier zeer goede ervaring met @Time_Lord bij de aanschaf van een horloge. Soepele deal, supersnelle levering, goed verpakt en het horloge is bijna mooier als op de foto’s en de beschrijving.

Topper!

1 like

Knap horloge van Gerard overgenomen. Snel en goed geregeld, top👍

1 like

2 dagen geleden een horlogebandje van Gerard gekocht. Hij reageerde lekker vlot op mijn berichten. Dag erna heeft hij 'm gepost, vandaag heb ik 'm ontvangen. Bandje is keurig, helemaal blij ! :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

@Time_Lord Gerard heeft van mij een horloge overgenomen. Echt helemaal volgens het boekje. Een absolute aanrader!!

1 like

Ik heb van Gerard een hele mooie Marinemaster SLA021 (MM300 dus) over kunnen nemen.

Gerard; bedankt en graag tot een volgende! :ok_hand:

2 likes

A True Lord…
Voor weinig een prachtig boek over kunnen nemen van @Time_Lord.
Door mijn toedoen ging er tijdens de verzending iets mis, en om mij hiervoor te straffen kwam hij het boek persoonlijk aan de deur afleveren.
Gerard, het is een prachtig boek en dank voor de Lord-waardige afhandeling.
Een absolute aanrader.

1 like

Mod spulletjes aan @Time_Lord verkocht. Vlotte deal, aanrader!

1 like

Ook ik heb een hele positieve ervaring met @Time_Lord heb wat leuks mogen over nemen voor de collectie. Snelle deal gemaakt en zo in huis. Hartelijk dank! Zeker een aanrader!

1 like

Mijn mooie Rolex OP olive heb ik verkocht aan @Time_Lord. Vlekkeloze deal :ok_hand:t2: zoals we al vaker hier samen hebben gedaan op HF. Aanrader dus! Veel plezier met de mooie OP Gerard!

1 like

Ik heb een Grand Seiko gespje overgenomen van Gerard @Time_Lord. Snelle deal, snel verzonden en ook nog eens goed verpakt.
Bedankt!

1 like