Setje MN straps verkocht aan Gerard. veel plezier ermee. Bedankt.
Betrouwbare en nette verkoper! Meerdere deals mee gedaan voor banden en een Omega gesp, altijd naar tevredenheid
Bijzonder veel positieve reacties hier, welke ik allemaal kan beamen. Erg prettige en snelle communicatie, hopelijk tot snel op een gtg!
Citizen verkocht aan Gerard @Time_Lord .
Fijne communicatie en snelle betaling
Graag tot een volgende keer Gerard !
Prachtige Chronomaster overgenomen van @Time_Lord. De oude van @flieger63
Zeer vlotte en prettige communicatie, en pakket binnen het uur op de post voor levering de volgende dag. Excellent! Thanks Gérard.
Deze week een mooie deal mogen doen met Gerard @Time_Lord en dat was een waar plezier! Ervaren- en sympathiek forumlid, relaxed en super snel met reageren en ook met de betaling. Absoluut een feestje en zeker voor herhaling vatbaar! Dank voor de leuke ervaring en heel veel plezier met de Zodiac!
Van Gerard, @Time_Lord, een mooie Pontiac voor een zeer mooie prijs kunnen overnemen. M’n eerste Pontiac
De deal was meteen rond, wat zeg ik, de zeer solide verpakte Pontiac was al op de post voordat de betaling bij mij weg was. Een heerlijk gevoel van vertrouwen!
Gerard, bedankt!
Horloge verkocht aan @Time_Lord, goed communicatie, vriendelijk en deal was snel rond!
Aanrader dus!
Vandaag een horloge verkocht aan Gerard (@Time_Lord). Perfect verlopen: sympathiek en alles volgens afspraak. Aanrader!