Goedemorgen,
Wat vinden jullie van de recente ontwikkelingen van TPG?
En zijn jullie ervaringen met een horloge consignment?
Ben benieuwd.
Goedemorgen,
Wat vinden jullie van de recente ontwikkelingen van TPG?
En zijn jullie ervaringen met een horloge consignment?
Ben benieuwd.
Voordat ik zelf ga Googlen.
Waar heb je het over? Wat is TPG. Ik ken TPG nog van de postbezorging. Maar daar zal het wel niet over gaan …
Geef anders even een beetje context bij je vraag.
Oké. Ik ben weg …
het is pas donderdag hè…
Bron? Die Anthony wordt toch al 2-3 jaar als een scammer neergezet?
Enige wat ik nog weet is toen alles offline ging en iedereen zei “zie je wel”
En na terug online te zijn gekomen was iedereen weer beste vriendjes.
Maar nu dus echt klaar?
Zo zie je maar dat mensen met Rolexen en tattoos niet te vertrouwen zijn.
ik had er nog nooit van gehoord. op youtube ingetikt en zie in de koppen dat hij ver boven zijn stand leefde. 5 miljoen schuld heeft en een alcoholist is.
Lijkt me behoorlijk vervelend.
Maar in Nederland regent het op het moment veel en dat is ook niet leuk.
Tegenwoordig ook wel een muppet boiler room channel genoemd.
Consignatie van een duur horloge blijft voor mij een no-go. De goeien niet te na gesproken, blijft de schimmigheid toch hangen in de tweedehands horlogemarkt.
Was voor hij GD werd al te gast geweest in een hotel met metalen buizen voor het raam, dus dat was al een kleine rode vlag, iedereen verdiend een 2de kans, maar geef hem dan niet direct 50.000 dollar maar begin met 50 dollar.
Verder, veel show naar de buitenwereld toe, mensen die zelf zaken doen, weten dat dit onmogelijk is om zo te leven van eerlijk werk als zelfstandige.
Sommige jonge GD’s spiegelen zich er aan en willen ook zo leven, sommige doen het ook als je Instagram moet geloven, maar ook die vlieger komt ooit naar beneden denk ik dan.
Het is nooit wat het lijkt, zeker al die influencer toestanden, faker dan een Rolex van China of een Disneyfilm. Maar toch zijn er die helemaal meegaan in het verhaal.
Een put vullen door een andere diepere put te maken is niet hoe het werkt.
Ik snap er ook helemaal niets van
Recent , was al in 2021 in het nieuws:
schadenfreude
Elke keer als ik die foto zie van dat lambo stuur denk ik er aan hoeveel werk het is om al die bracelets los te moeten maken om ze er omheen te kunnen doen. Ik word al moe van het idee…
Meh, na zijn ‘doorstart’ is hij nu toch echt door de mand gevallen.
Hele levensstijltje kon natuurlijk ook niet.
Praatjesmaker
Toch vervelend, als je hem een paar stuks in consignatie hebt gegeven. Op zich is er met het concept niks mis. Maar vertrouwen is alles he?
Dat was iets anders, lees je eerste even in
Zou dat niet gewoon geshopt zijn? Sommige hangen in zulke posities wat nagenoeg niet mogelijk zou zijn.
Toch wel alvast ingeslagen voor morgen?
Kende de man niet. Er is niet mis met in een horloge in consignatie geven.
Je moet wel weten dat het een betrouwbare partij. Deze man zou voor mij persoonlijk voldoende rode vlaggen hebben, om nooit met hem in zee te gaan.